Gå til innhold

Halfe-Life 2 Pre-loading

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes! Dette tyder godt !

Gleder meg... :!:

Hjerte banka faktisk litt fort når jeg såg HL2 preloaden dukka opp når jeg starta steam idag!

Skrevet

Så, når spillet er ferdig, kommer det enda en update for oss som har preloada, også er det bare å skrive inn key`ene våre, så er vi i gang?

Skrevet
hl2preload.png

hl2monitor.png

:mrgreen:

O'boy vi er nå så close "coming soon" står det på steam på HALF LIFE 2 wooooow er det virkelig sant, men folkens.

Hvis jeg pre-loader hvor mye vil det koste meg og kjøpe det over steam når det er ferdig. ?

Hvor lenge må vi vente før dette kommer i buttiken til norge etter Gabe Newell og Valve gir (GO) signal til vivendi. Må vi venter måneder etter dette eller nøyaktig hvor lenge må vi vente. ?

For er det lenge så klarer jeg ikke presset da blir det steam.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
Tenkte at jeg skulle preloade  men koster det penger det også ,eller betaler jeg når jeg får spillet ?

lurte jeg på å ;)

les nå litt igjennom det som f.eks står i denne tråden.

tar jeg ikke helt feil så har det tilogmed blitt nevnt her at man kan preloade spillet nå, men man må betale hvis man skal bruke det, betalingsmuligheten åpnes om en stund.

dvs, du laste ned preloaden gratis, når du skal bruke hl2 , så må du betale

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet
Noen som har testet HL2 preloaden enda?

jepp, funket utmerket, ble lastet ned

Skrevet

Heisann...

Saken er den at jeg fikk med en slik HL2 kupong med et 9600XT kort jeg kjøpte for en god stund tilbake, som jeg faktisk tok fotokopi av sammen med UPC koder og alt det der, og sendte det hele til ATI i Canada.

Fikk aldri noen tilbake melding fra de om at de hadde mottatt min "ordre" så derfor tenkte jeg at jeg skulle preloade som flere har gjort...

MEN, så til de viktigste spørsmålene:

Hvilket filformat er det man laster ned, er det noe som må kjøres gjennom et spesielt program, eller går det an å svi det på plater etterpå som imagefiler generelt, eller må man laste det ned fra steam om man skulle formatere?

Takker for svar...

Skrevet (endret)

Kva er denne preload tingen? Er det slik at du laster ned det meste av spelet, det som er ferdig, og så når det er komplett så kan du laste ned resten?

Endret av zeph
Skrevet (endret)

Bah, har prøvd å starte preloading i hele ettermiddag, har bare fått "server busy". Så prøver en som sitter på samme nett som meg, han får startet download på første forsøk... :roll:

Og hos meg funker det fortsatt ikke.

Edit: En annen som sitter i samme nettet fikk starta preload på tredje forsøk, og han første har avbrutt en gang og startet opp igjen. Men jeg får fortsatt ikke starta.

Endret av Rikky
Skrevet

Akkurat samme problem Rikky, utenom det med han som kan preloade :p

Har prøvd "exit and logout", men funket fortsatt ikke :/. Men har ikke hastverk, får jo ikke x800xt og HL2 kupongen før om et par dager uansett :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...