Mathis Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Spilte Warcraft 3 Reign of Chaos, da det kom, og likte det meget bra. De siste expansionsettene har jeg ikke prøvd. Det jeg lurer på, er hvordan fungerer det med de nøytrale heroene i multiplayer? Beastmaster, Demon lord osv.. Kan man velge disse som en hvilken-som-helst vanlig hero når man starter, eller er det noe man må gjøre? Venter i spenning, og gleder meg til å prøve LAN igjen!
Lonely Wolf Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Du kan kjøpe disse heroane i en "butikk" som står en eller anna plass på mappen (Meele) Eller du kan fikse det slik at hero bygningane selger disse i starten av spillet
Balle Klorin Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 (endret) uhm, det var ganske merkelig forklart lonely wolf Uansett, de nøytrale heroen funker ganske bra nå, spes etter litt nerfing I starten var vel beastmaster og naga litt ille, men selv synes jeg at de fleste nøytrale heroene virker bedre til second hero evt, tredje hero. For å velge disse nøytrale heroene kreves det at du har bygd et altar, så må du ha en unit ved nøytral hero bygget får å velge. Endret 25. august 2004 av Balle Klorin
Lonely Wolf Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 uhm, det var ganske merkelig forklart lonely wolf Ja vet.. Jeg sku akkurat spille PCW i CS. Så hadde lite tid
vaskiZ Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 (endret) Hvis du prater om vanlig ladder spilling så kjøper du heltene i en tavern. I 1.16 så er det 5 nøytrale helter, panda, dark ranger, naga, pit lord og beastmaster. Det er de man kan velge, de er tilgjengelige litt senere enn vanlige altar-helter, men de kommer ut med en gang. EDIT: DOH. Og Tinker da. Endret 26. august 2004 av vaskiZ
.tomf Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Hvis du prater om vanlig ladder spilling så kjøper du heltene i en tavern. I 1.16 så er det 5 nøytrale helter, panda, dark ranger, naga, pit lord og beastmaster. Det er de man kan velge, de er tilgjengelige litt senere enn vanlige altar-helter, men de kommer ut med en gang. 6 helter! du glemte Tinker
Ongabonga Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hvis du prater om vanlig ladder spilling så kjøper du heltene i en tavern. I 1.16 så er det 5 nøytrale helter, panda, dark ranger, naga, pit lord og beastmaster. Det er de man kan velge, de er tilgjengelige litt senere enn vanlige altar-helter, men de kommer ut med en gang. Det er feil, de kommer ut likt med de "vanlige" heroene.
uberhunter Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 neutral-heltene er klare akkurat på den tiden du skal ha klart å bygge altar+ summon vanlig helt...
vaskiZ Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Hvis du prater om vanlig ladder spilling så kjøper du heltene i en tavern. I 1.16 så er det 5 nøytrale helter, panda, dark ranger, naga, pit lord og beastmaster. Det er de man kan velge, de er tilgjengelige litt senere enn vanlige altar-helter, men de kommer ut med en gang. Det er feil, de kommer ut likt med de "vanlige" heroene. Det jeg skrev stemmer det, de er jo ikke tilgjengelige samtidig som alter-helter hvis du bygger alter først.
Ongabonga Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hvis du prater om vanlig ladder spilling så kjøper du heltene i en tavern. I 1.16 så er det 5 nøytrale helter, panda, dark ranger, naga, pit lord og beastmaster. Det er de man kan velge, de er tilgjengelige litt senere enn vanlige altar-helter, men de kommer ut med en gang. Det er feil, de kommer ut likt med de "vanlige" heroene. Det jeg skrev stemmer det, de er jo ikke tilgjengelige samtidig som alter-helter hvis du bygger alter først. Javel? Da misforsto jeg da....
uberhunter Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hvis du prater om vanlig ladder spilling så kjøper du heltene i en tavern. I 1.16 så er det 5 nøytrale helter, panda, dark ranger, naga, pit lord og beastmaster. Det er de man kan velge, de er tilgjengelige litt senere enn vanlige altar-helter, men de kommer ut med en gang. Det er feil, de kommer ut likt med de "vanlige" heroene. Det jeg skrev stemmer det, de er jo ikke tilgjengelige samtidig som alter-helter hvis du bygger alter først. Hmm, det du skriver kan misforstås... selv om du kan begynne å bygge altar-heltene før du kan velge en tavern hero, er det umulig å få en altar-hero før fienden har fått en neutral for eksempel.. husk, det er ikke noe summon/training-time på tavern heltene, trykk på iconet og den er klar til kamp...
Dux ducis Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Han skrev tilgjengelige! Å ha tilgjenelige heroes er noe helt annet en å fatisk ha en hero! Har du den så står den på bakken og du kan bruke den. Er den tilgjengelig kan du trene den.
vaskiZ Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg er fullt klar over at de kommer ut med en gang. Jeg skrev faktisk det i min første post her. Og for det med tilgjengeligheten, se på posten til Zythius over min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå