Gå til innhold

Knalltøffe vesker/bagger til laptop.


Totto

Anbefalte innlegg

Heisann, har akkurat bestilt meg bærbar, en G556 Pro, og satt og så litt på bag/veske til å ha den i.(Vil jo ikke at den skal slå seg;)) Vil ikke ha en av de standard greiene, liksom ikke helt min stil Men, jeg ramlet etterhvert over disse:

 

http://www.crumplerbags.com/productcomputer.html

 

Og fy f*** så fete de er. Klarte kun å finne: www.profildata.no

som importerer de til Norge, der fant jeg ca priser.. Men er det noen som vet om noen webshops evt butikker som faktisk selger disse??Mange av linkene fra profildata.no er døde, eller de har ikke produktene.. Evt noen andre merker/typer det er verdt å ta en titt på?? Vil helst ha en messenger-bag type, hvis dere skjønner..

Mvh

Totto

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som er interessert: De selger crumpler på Japan Photo i Akersgata, Oslo... Koster en del,men de har de inne i butikk.. Ellers har www.officeline.no de, rimeligere men du må da vente litt før du får den.. Anbefaler å se på de hos japan photo og så kjøpe de på officeline;) Dritrå bagger, skal bestille meg en Wack-O-Phone, koster 905,- hos officeline (1100 hos japan photo)..... bare jeg klarer å bestemme meg for fargen...

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale baggene til Tom Bihn, de er av meget god kvalitet, laget av et bra firma og ikke laget av underbetalte asiater i en eller annen sweatshop. Dog er de relativt dyre og kan bare kjøpes fra USA såvidt jeg vet.

Ta en titt på www.tombihn.com

 

Cobos

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, jeg kjenner ikke de som driver crumplerstore

Jeg fikk tak i brosjyra til Crumpler for lenge siden og bare fant ut at jeg måtte ha en sånn :!:

 

Base Touchern er mye mer praktisk enn jeg forventa meg, og med den polstringa mot ryggen er den bare digg å bære når man lesser den full av maskin og bøker.

Lenke til kommentar

ååh skit!

 

kjøpte disse når jeg bodde i melbourne, er skikkelig utbredt merke der nede, "alle" har sånn.. men hadde håpet det ikke var så mange i norge! :)

 

gøy å ha noe som er litt spesiellt.

 

har den roll-o-note i navy/gray, kjempe fornøyd med den. eneste jeg ikke liker er at den er orange inni, blir så 1994. :p skulle vært grønn!

 

(står forresten at den bare holder 14,1" men lappis'n min er nå 15". passer perfekt. )

Lenke til kommentar

Om priser: crumplerstore ga meg studentrabatt så da ble de ikke dyrere enn officeline som heller ikke hadde sekken i de fargene jeg ville ha.

 

Dersom du får en større maskin i sekken enn hva beskrivelsen sier så er det fordi de har målt med en tykkere maskin tror jeg. Eller at de ikke vil love for mye dersom du har en tykk, gammeldags bærbar. Macene er jo slankere :D

Lenke til kommentar
Om priser: crumplerstore ga meg studentrabatt så da ble de ikke dyrere enn officeline som heller ikke hadde sekken i de fargene jeg ville ha.

Hvordan gikk du frem for å få denne rabatten da? Er det noe man kan hake av på i sluttfasen i handlekorga?

 

*edit: fant ut av det nå... men får man 20% rabatt på ting som er priset rødt?

Endret av Beop
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...