Gå til innhold

Ny Logitech i Butikken!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syntes det er rart at det ikke blir laget slike typer mus for venstrehendte. det er vel 15-20% av oss som er venstrehendt, så det skulle jo være et marked for det. i mellomtiden klorer jeg meg fast til min 5 knappers A4 tech mus med 2 scrollehjul:)

Leste et sted at Logitech for noen år siden lanserte en ergonomisk mus for venstrehendte, men at de måtte gi den opp da den ikke solgte bra nok til å forsvare videre produksjon eller noe i den duren. :ermm:

Lenke til kommentar
syntes det er rart at det ikke blir laget slike typer mus for venstrehendte. det er vel 15-20% av oss som er venstrehendt, så det skulle jo være et marked for det. i mellomtiden klorer jeg meg fast til min 5 knappers A4 tech mus med 2 scrollehjul:)

Leste et sted at Logitech for noen år siden lanserte en ergonomisk mus for venstrehendte, men at de måtte gi den opp da den ikke solgte bra nok til å forsvare videre produksjon eller noe i den duren. :ermm:

æsj for no dritt,:thumbdown: hadde væsrt toppers for oss keivhendte om de laget en mus til oss også som passer perfekt i håndflaten slik at vi slipper å ha de tamme "vanlige" musene.

Lenke til kommentar
Jøss dette må jo være en rekord: 13 innlegg før det kommer en 'omfg i'm so l33t - wireless sucks'-kommentar fra noen som sannsynligvis ikke har prøvd trådløst de siste par årene.

 

:!:

Jeg hadde jo litt lyst til å skrive noe sånt, da. :cool:

 

Neida, har ikke så mye mot trådløse mus. Er vel ikke l33t nok til å klage så altfor mye uansett. :!: De eneste ankepunktene mine mot trådløs mus er:

 

- at trådløse mus veier mer pga batteriene, og dette er en ulempe i min bok. I de med ledning (i allefall fra logitech) er det et metall-lodd inne i musa som kan fjernes for å gjøre den lettere. Krever litt modding, da men...

 

- Når musen svikter en sjelden gang, er det greit å vite at det ikke skyldes enten dårlige batterier eller radiosignalet. Den trådløse jeg brukte (faktisk for et par år siden ;) ) sviktet iblant, og det vekslet litt mellom å skyldes batteriene og dårlig signal, men den jeg hadde var da også mistenkelig kresen på hvor senderen var plassert.

 

Men MX1000 er mer enn kul nok til å oppveie disse ulempene, selvsagt. :p Også er jo tross alt ledningen en stor ulempe på trådbefengte mus uansett.

Lenke til kommentar

Fant forresten en reklame fra Logitech for denne musen på nettet, i form av et PDF-dokument. I en reklametekst på første side står det: "World's 1st Laser Mouse. Optical is obsolete."

 

Logitech sier med andre ord at over 90% av mus-produktene de selv produserer er avleggs. :p

Endret av Juke
Lenke til kommentar
urer på om det kan være den nye "Desktop MX 3000"... vet ikke, koster uansett ikke mer enn 900 kr ca. Har bestillt en jeg, spendt på å se hva som kommer...

Tviler sterkt på om det er denne musa. Så noen bilder av kittet på nett, og synes ikke den liknet så veldig. Hvis jeg tar feil hadde det vært knall om du kunne legge igjen beskjed her eller sende meg en PM..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...