Gå til innhold

Tre episoder til i Star Wars serien ?


Lættis

Anbefalte innlegg

Mer Star Wars, jeg savner mellomhistorien mellom The Empire Strikes Back og Return Of The Jedi Knight, jeg har den som tegneserie, Shadows Of The Empire, kom også ut som N64 spill, veldig bra story.

 

Ellers er det noen tegneserier som omhandler tiden etter Return Of The Jedi Knight, Mørkets Imperium som den heter på norsk... Også veldig bra story.

 

 

Håper Shadows of the empire og mørkets imperium blir brukt, eller gjør jeg ikke det, blir vel ikke helt det samme uten Mark Hamill, Harrison Ford, Carrie Fisher og alle de andre :cry:

 

Men hvis det skal lages flere filmer synes jeg at de bare kan gi F i alt som heter datamaskiner og bruke dukker og modeller, det ble mye bedre og ser ikke så veldig falskt ut.

 

Da er det kaskje en bedre ide å lage filmer som omhandler tiden før the phantom menace?

Filmen heter Return of the jedi , ikke Return Of the Jedi knight :p

Vis noen har lyst til å lese manus fra de nye filmene finner dere dem her: www.supershadow.com

Sorry da :dontgetit: Var ikke klar over at det var verdens undergang å slenge til et ord eller to :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vis noen har lyst til å lese manus fra de nye filmene finner dere dem her: www.supershadow.com

De her helt garantert 100% falske ;)

Det er ingen mulighet i havet om at Lucas har i det hele tatt begynt å skrive noe slikt(iallefall ikke publisert det :thumbdown: )

 

Men ang. return of the kjedi tittelen så er det likt gøyalt at filmen egenltig skulle hete "revenge of the Jedi" men så var lucas misfornøyd å skiftet tittel samt trakk tilbake alle plakatene :) Å nå valgte han heller å bruke "revenge" i den nye tittelen "Revenge of the Sith" :cool:

Lenke til kommentar
De tre første på DVD i september står det. Noen som vet mer om det, det er jo nå det?

Gleder meg til det.

I skrivende stund er de i posten, på vei hjem til meg. Kanskje jeg har fått de når jeg kommer hjem i dag? :-)

 

Anyway... George Lucas HAR skrevet plot/utkast til totalt ni Star Wars filmer. Det gjorde han før han begynte på episode IV : A new hope, som var den aller første. Så det eksisterer nok ett plot til episode 7, 8 og 9, men om de er publisert, tviler jeg på.

 

Det kan også nevnes, at han etter å ha laget episode IV, V og VI, sa han aldri skulle lage mer Star Wars. Det "løftet" holdt han ikke. Når han holdt på med episode I for ett par år siden, sa han at det aldri ble noe av episode 7-9, men det spørs om ikke utgiftene til noen millioner kroner gjør at han får lyst til å lage de allikevel når han får hvilt ut litt. Men det er mye jobb da... så at han blir sliten skjønner jeg godt.

Lenke til kommentar

Anyway... George Lucas HAR skrevet plot/utkast til totalt ni Star Wars filmer. Det gjorde han før han begynte på episode IV : A new hope, som var den aller første. Så det eksisterer nok ett plot til episode 7, 8 og 9, men om de er publisert, tviler jeg på.

George Lucas uttalte nylig på en pressekonferanse at det IKKE er skrevet noe plot eller manus for 7, 8 og 9 og at han IKKE kommer til å lage dem. Grunnlaget for de tre første episodene ble opprinnelig skrevet for å lage 4, 5 og 6 og det er derfor han hadde noe å arbeide ut i fra når han lagde dem. Hvis man ser på kvaliteten på filmene så er det også tydelig at han ikke er engasjert i historien lenger. På den samme pressekonferansen uttalte han også at han nå gledet seg til å jobbe med smalere og mer eksperimentelle filmer og ga uttrykk for at det neppe kom noen flere store produksjoner av noe slag fra hans hånd (noe som glatt eliminerer SW oppfølgere en gang for alle).

 

Det er bare å innse det først som sist. Det blir aldri mer enn seks filmer.

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar
George Lucas uttalte nylig på en pressekonferanse at det IKKE er skrevet noe plot eller manus for 7, 8 og 9 og at han IKKE kommer til å lage dem. Grunnlaget for de tre første episodene ble opprinnelig skrevet for å lage 4, 5 og 6 og det er derfor han hadde noe å arbeide ut i fra når han lagde dem.

Da motsier han seg selv i såfall. Tror nok han har skrevet ett slags plot til episode 7-9, men grunnen til at han nekter nå, kan være at han ikke vil at noen skal ha noe håp om flere Star Wars filmer. Om det er fordi han ikke kommer til å lage de, eller fordi han vil overraske oss om noen år, ja det er uvisst. Han har sagt flere ting før, som han senere ikke har holdt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...