Gå til innhold

Masse bra spill "gold" på kort tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er DNF THE game jeg har ventet på lenge..fint med D3, HL2 og Rome...men jeg er FAN av Duke..og etter videoen i 2001, hvor Max Payne vidoe første gang kom..så har jeg gledet meg enda mer...ventet i en god del år nå. Teknikken med å ikke bli lei er ikke å tenke for mye på spillet.

 

Så.. plutselig en dag er det nærme en butikk deg..det er digg! DNF er et av de spillene som bare må kjøpes, angeligvis pga 3DRealms og deres GENIALE konsept om hvordan spill skal være laget! :D

 

- Atomics.

Lenke til kommentar
Duke Nukem Forever

Egentlig så venter jeg bare på å høre at spillet blir kansallert. Har troen på det spillet.

 

Synd at ikke Stalker kan bli ferdig snart. Personelig hater jeg spill med mange scriptete frekvenser, noe som Stalker vil ta meg helt bort i fra.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Duke Nukem Forever

Egentlig så venter jeg bare på å høre at spillet blir kansallert. Har troen på det spillet.

 

Synd at ikke Stalker kan bli ferdig snart. Personelig hater jeg spill med mange scriptete frekvenser, noe som Stalker vil ta meg helt bort i fra.

samme her... :thumbup: selv om litt ikke skader....

Lenke til kommentar
Duke Nukem Forever

Egentlig så venter jeg bare på å høre at spillet blir kansallert. Har troen på det spillet.

 

Synd at ikke Stalker kan bli ferdig snart. Personelig hater jeg spill med mange scriptete frekvenser, noe som Stalker vil ta meg helt bort i fra.

samme her... :thumbup: selv om litt ikke skader....

Nja, kanskje litt. Da blir de værtfall litt morsomt å spille om igjen.

 

Doom III og Call of Duty f. eks holdte på å ta livet av meg med scriptet. Kommer aldri i mitt liv til å spille igjennom noen av de spillene igjen.

Lenke til kommentar
Duke Nukem Forever

Egentlig så venter jeg bare på å høre at spillet blir kansallert. Har troen på det spillet.

 

Synd at ikke Stalker kan bli ferdig snart. Personelig hater jeg spill med mange scriptete frekvenser, noe som Stalker vil ta meg helt bort i fra.

samme her... :thumbup: selv om litt ikke skader....

Nja, kanskje litt. Da blir de værtfall litt morsomt å spille om igjen.

 

Doom III og Call of Duty f. eks holdte på å ta livet av meg med scriptet. Kommer aldri i mitt liv til å spille igjennom noen av de spillene igjen.

samme her x2

 

nei d fristet ikke særlig og spille nightmare på d3...

Lenke til kommentar
Doom3 er allerede ute, The Sims 2 og Fable gikk gull idag. Rome: Total War demoen er ute, og Half-Life2 er like om hjørnet.

 

Hvorfor må dette skje med en gang jeg starter forkurs ingeniør? Jeg har jo masse masse skolearbeid... Tenker ingen på meg?

 

Mangler bare at DNF kommer ut nå så...

Ahhh, vet hvordan du har det. Blir alt for mange bra spill på en gang. Ikkje sikkert på hvilket eg skal begynne på engang.

 

Det lureste er nok å bare ta 1 spill om gangen.. :)

Lenke til kommentar

DNF-screenshotene er ikke representative lengre. Den siste videoen kom for snart tre år siden. De har gjort om "alt" to ganger siden det. Senest i 2003 vraket de alt innhold og startet på nytt.

 

George Broussard, deleier og president i 3D Realms har sagt mange ganger at de ikke kommer til å gi ut ny media før alt er klart. Dette er helt topp. Håper jeg ikke får se et eneste screenshot før det går gull. Liker å spille spill der jeg ikke vet hva som venter meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...