Gå til innhold

Ikke glem årets Amatørfilmfestival!


Anbefalte innlegg

For dem som ennå ikke har meldt seg på Amatørfilmfestivalen i Oslo (Euro-Filmforum Scandinavia), den 7. hittil, begynner det nå å haste. Senest 1. september skal filmer, påmeldingsskjema og påmeldingsgebyr være arrangørene i hende. Som vanlig er førstepremien et videokamera fra JVC i 15000-kronersklassen. Nytt av året er at bidragene ikke må være lengre enn 25 minutter.

 

Selve festivalen finner sted 12.-13. november. Egnede filmer blir tatt ut til deltakelse på neste års Eurofilm-festival og JVC-festivalen i Japan, som er verdens største amatørfilmfestival. Så her har norske videoamatører sjansen til et internasjonalt gjennombrudd!

 

Mer info her: http://www.oslokameraklubb.no/festival/

Endret av Rocambole2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Påmeldingsfristen går egentlig ut i morgen, onsdag 1. september, men arrangørene har av forskjellige grunner bestemt at den kan drøyes noen få dager. Så etternølere som ennå ikke har sendt inn film, grip sjansen og send inn kunstverket ditt før uken er omme, så har du fortsatt sjansen til å vinne et videokamera fra JVC i prisklassen omkring 15 000 kr!

Lenke til kommentar

Hvor mange filmer sendes inn? Har aldri sendt inn noe av mitt til slike ting.

Tror aldri jeg kan vinne - ikke med slike 4timers produksjoner som jeg gjorde

nå sist iallfall :) - Vil ikke betale 175kr om det er mer enn 10 innsendte filmer,

fordi da får den ikke plassering uansett (med mindre det er 10 plasser) ;)

 

Hehe. - Vel, - lurer forsåvidt kun på hvordan deltagelsen på slike ting pleier å

være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...