Gå til innhold

Sjekk Komplett`s vannkjølingsavdeling !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.hartware.net/review_414_3.html

 

Er ikke veldig god i tysk.

Men det jeg begriper ser lovende ut.

Rev 2.0 av Watercool Heatkiller bruker noe som ligner TDX-løsninga, og da er det begrensa hvor dårlig det er mulig å få blokka. ;)

 

"Kühlleistung absolute Spitze" om Alphacool NexXxos HP Pro betyr vel noe sånt som "på linje med de beste".

 

Litt dumt at de ikke kommer med 1/2"-nippel, men med nippelfestene på begge blokkene ser det ut som det skal gå greit å bytte.

 

Test på begripelig språk burde vel vært en jobb for HW eller OK?

Ettersom det ser ut til å være gode produkter solgt i bla. norsk butikk mener jeg ...

Lenke til kommentar

Ser ut som 3dfxcool også har fått teften i Alphacool, ett av deres nye produkter er en pumpe som iht spesifikasjoner har monopol i Norge nå (høy løftehøyde, 12-16-24V drift). Så det ser ut som det er nye aktører som blir tatt inn til Norge nå. Hørte også rykter om en ny web shop som dannes 01.09.04, så det ser ut som markedet tar av etterhvert.

Lenke til kommentar

Ser jo utvilsomt spennende ut hos Komplett også, om man blar litt i listen over vannkjøling med tilbehør. Morsomt at flere hiver seg på "vannkjølingsbølgen"!

Har faktisk ikke kikket så nøye etter før nå, men det kan se ut som om det dukker opp nye og interessante ting der!

Prismessig bør det jo også smake, såvidt jeg kan se...

Lenke til kommentar

Men det store spørsmålet blir vel om vi kan vente oss at komplett setter seg inn i produktene på lik linje som spesialbutikkene 3dfxcool, Netconnection og Microplex har gjort hittils?

 

Syns det er flott at flere tar kjøling på alvor, men håper produkt-informasjonen blir bedre enn den er nå, samt at produktene blir testet så vi som kunder får bilder av tingene (komplett har jo ikke bilder av halvparten av produktene i listen enda).

Lenke til kommentar

Det tror jeg faktisk at vi ikke skal være redd for.

Hadde en lang samtale med personen som er ansvarlig for disse produktene hos Komplett i går kveld, og én ting er ganske sikkert; Dette blir noe helt annet enn et "Rema 1000"-opplegg! Med all respekt for Rema 1000, i sin genre.

Samtidig utvekslet vi ideer og synspunkter på en CPU kjøleløsning som neppe er forsøkt før, men fortsatt med vann som basis.

Vil ikke si noe mer om saken foreløpig. Men, det kan hende at det dukker opp løsninger som ikke er helt "vanlige" sett med dagens øyne, og som også kan komme den vanlig bruker til del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...