Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er lov å forhandle videre om prisen. Er det ikke rom for det er det bare å si nei takk. Ant. ikke for den vanlige mann i gata for slike prosjekter som dette.

Men hvis han begynner på 2500kr, så må jeg prute noe sinnsykt for å komme ned på riktig prisnivå.

Skrevet

Update!

Har begynt å lime på litt ispinner. Skal komme meg en tur på Maxbo og lignende butikker og se om jeg kan få kjøpt noe plexiglass. Vifta til hardiskholderen kommer i posten i dag, men har ikke postakassenøkkel :(

Det er en slik.

Har også limt inn diskett-stasjonen. Ja, limt inn ;) Litt tidlig egentlig, men ville bare gjøre det.

Har funnet ut at ispinner blir veldig fort borte når man begynner å lime. :ohmy:

Her er noen bilder:

Diskettstasjon:

20.jpg

23.jpg

21.jpg

22.jpg

24.jpg

Skrevet

I plexiglasset.

Blir vanskelig, men jeg skal måle opp avstand ol. for skruehull på ATX og montere det der.

Da kan man se inn på baksiden av kortet. Er også derfor det er litt mellomrom mellom pinner, så man skal kunne se litt inn og at lys (og varme) skal slippe ut.

Skrevet

Har vært mye å gjøre i det siste. Skal prøve å komme meg en tur på Maxbo og Byggmaker snart, så får jeg ta det derfra.

Forresten, så har jeg fått inn en ny vifte, som skal kjøle hardiskholderen. Den lyser fint og vil fungere som en indikator på Power-LED og HDD-LED.

Skrevet (endret)

Var på Maxbo og fargerike. Begge sendte meg videre til glassmestere. Skal ta en tur bort dit etterpå, hvis jeg får til ;)

EDIT: Nå har jeg vært på glassmester: Han skulle ha ca. 250kr for det. det får vel være greit. Skal ta mer nøyaktige mål og bestille i morra.

Endret av kennethdammyr
Skrevet

Ser bra ut dette her... Kanskje få rota meg til å modde kabinettet mitt jeg og... Får se om jeg får rota meg til å kjøpe plexi snart... Lykke til videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...