John Doe Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Har idag linje fra CanalDigital (Telenor) og er særdeles misfornøyd. Har i mange måneder hatt en veldig ustabil linje og får hele tiden connection problems detected når jeg spiller online. Detter ut av spillservere og nå er frustrasjonen blitt så stor at jeg skifter ISP. Bluecom har vistnok stabile linjer på eget nett men hvordan er det med pingen mot f.eks Battlefield.no sine servere? Er stor sett der eller på Rattus. Noen der ute med Bluecom som spiller mye og vil dele sine erfaringer? John
Akix Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 det er en grei Ping, det skal jeg si fordi jeg or egentlig utenfor linja til å ha ADSL. men noen folk har litt flaks da så jeg har det. Jar Bluecom som du har og den dårligste linja til Telenor, (man kan ikke få dårligere enn detta )hehe men det funker ganske fett å spille på de fleste serverne, enste problemme er vist du deler linja med noen andre så merker du for om den personen laster ned noe eller sender mail når du spiller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå