Gå til innhold

Råeste jeg har sett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... ser at han har brukt noen slanger.. ser ut som slike dusj-slanger til å stappe ledingnene inn i, som er DRITlekkert, og satt meg på en idè.

 

Jeg er ute etter slike slanger man stapper ledninger inni, men ikke trenger å skru av molexene og atx-pluggen. Så rørene er på en måte delt på langs hele veien. Noen som vet hvor jeg kan få kjpt slike, evt kjøpe slike plastikkrør som er litt bøyelig som jeg kan kutte selv på langs?

 

Synes slanger er kulere enn strømper...

Lenke til kommentar
Skal du få til noe lignende, må du definitivt demontere molex-pluggene. Kløyver du slike slanger på langs, vil det uansett bli lite pent......

Seff blir det ikke like pent som hele slanger men det er penere enn disse røde og gule ledningene som er OVERALT inni dataen min nå...

 

Må ha slike som er sølvfarget, til nød svart.

Lenke til kommentar
Hmmm... ser at han har brukt noen slanger.. ser ut som slike dusj-slanger til å stappe ledingnene inn i, som er DRITlekkert, og satt meg på en idè.

 

Jeg er ute etter slike slanger man stapper ledninger inni, men ikke trenger å skru av molexene og atx-pluggen. Så rørene er på en måte delt på langs hele veien. Noen som vet hvor jeg kan få kjpt slike, evt kjøpe slike plastikkrør som er litt bøyelig som jeg kan kutte selv på langs?

 

Synes slanger er kulere enn strømper...

Du er med andre ord ute etter trekkerør? kjøp dem i helt vanlig hvit farge, lakker dem i ønsket farge og påfør lakk-mykner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...