brillan Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 (endret) Som topic sier, The All Seeing Eye støtter nå CS:S. Mye lettere for å finne bare norske servere osv. Endret 22. august 2004 av eXploid
Arne And Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Litt forklarende tekst kanskje? Jeg laster ikke ned ukritisk.......
Solemdal Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 (endret) Ah, nice! Her skal det spilles. Dust - glock, usp, knife only!WARNING: May be unsuitable for newbies!! Objective: Use your talent and teamwork to take out the opposite team during spawn on both ends, hunt out the remainder using knife and whatver ammo you have leftover. Additional Notes: buy zones and plant sites have been stripped for fair gameplay Enjoy! -iv81 Endret 22. august 2004 av clixz_
GoldlaXiE Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Sikkert kult det, hadde det vært flere folk enn bare meg der...
Windoge Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Da er det vel med andre ord ikke noe nytt map.
GoldlaXiE Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Da er det vel med andre ord ikke noe nytt map. Stemmer.. syns det var kjedelig!
Arne And Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 (endret) Virkelig nytt map ja.... Forresten offtopic, funker bind-kommandoene i source? Fikk det ikke til å funke selv, men da brukte jeg kun bind, f.eks bind "f1" "m4a1; primammo". Brukte ikke alias. Ser forresten expoloid har endra topic-header og post til å omtale noe helt annet enn hva han opprinnelig posta, så det meste offtopic burde vel gå nå Endret 22. august 2004 av Arne And
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå