Gå til innhold

Gode gamle spill som burde bli remade?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Burde bli laget en skikleig remake av Transport Tycon, med skikelig grafikk og hele pakken :thumbup:

Det har kommet, locomotion.

Chris sawyer som har laget det og alt :p

Ja, men han vil ha med mye bedre grafikk. Locomotion hadde ikke mye bedre grafikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sim tower  ;)

synes det er kult jeg

er litt enig men

FINAL FANTASY VII!!!

Final Fantasy VII som online utgave, med utvidet story og forbedret 3D grafikk ville vært MEGA KULT!

Skrevet
Burde bli laget en skikleig remake av Transport Tycon, med skikelig grafikk og hele pakken :thumbup:

Det har kommet, locomotion.

Chris sawyer som har laget det og alt :p

Locomotion var en nedtur. Grafikken var på samme nivå og spillet har mistet TT-sjela.

Skrevet

-Duke Nukem 3D.

Hvor ble det forresten av "Duke Nukem Forever"? Husker jeg hadde det i et blad for en good stund siden.

-Starcraft... Trenger ingen kommentarer...

-Iceclimber. :D

Skrevet
Skulle ønske MGS (1) skulle blitt remade til neste- generasjons konsoller med fantastisk grafikk og flere "moves" :love:

Finnes til Gamecube, da. Med mindre du tenker på de _virkelig_ gamle MGS-spilla.

Skrevet

Diablo var et spennende spill, mange ting som ikke finst i II'ern, som Flame Wave og Elixir of Str,Dex,Vit og Mag... Spillet burde bli remade ;)

Skrevet

Monkey Island 1 og 2 hadde jo vert litt moro og sett i ny grafikk, men spørst om det ikkje hadde mistet litt av sjarmen. Eit nytt monkey Island hadde uansett vert moro.

Skrevet (endret)

Summer olympics til c64... Savner tiden med vannblemmer, hoven albue og knuste joysticker etter frenetiske dueller på 110 meter hekk...

God trening var det og for senere utfoldelser med høyrehanda... ;)

Endret av Dre@m_Lord
Skrevet
-Duke Nukem 3D.

Hvor ble det forresten av "Duke Nukem Forever"? Husker jeg hadde det i et blad for en good stund siden.

-Starcraft... Trenger ingen kommentarer...

-Iceclimber. :D

Helt klart. Duke Nukem 3d hadde vært sinnsykt bra på source engine f.eks :p

Skrevet
Diablo II. Eller bare lage en expansion pack! :)

Ehm: Diablo 2 Expansion: The Lord Of Destruction?

Men når det gjelder remake er jeg helt enig!!

Har en forkjærlighet for Hack & Slash "RPG"'s :D

Skrevet

Sier bare et spill: Dino Crisis.

Kunne blitt tidenes beste spill ved en remake. For en herlig grøsser med ny grafikk, herlige effekter, stor frihet, bedre kontroller og en sterk lydside. *grom*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...