Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det skadelig å spise halvbrente fyrstikker?

8551682[/snapback]

Nei. Etter det er brent er det helt sterilt og noe av det reinaste man kan få i seg. Det er iallefall det jeg sier til meg selv hver gang jeg spiser en halvbrent fyrstikk. De smaker som lakris med en gang :roll:

Skrevet
Hva betyr sican ? Et engelsk ord

8552486[/snapback]

Vet ikke om det er et engelsk ord, men det brukes om Sican-kulturen som eksisterte i Peru før Inkaene.

Skrevet

Det står på boksen jeg kjøpte for å sote rutene på bilen min. Det står i denne settningen: "spaying out the soap water on the sican window film".

Skrevet
Det står på boksen jeg kjøpte for å sote rutene på bilen min. Det står i denne settningen: "spaying out the soap water on the sican window film".

8552582[/snapback]

Det er vel fordi firmaet som laget det heter Sican.

http://www.sicanfilm.com/

Det er reklame, på samme måte som det står på oppskrifter. "Tilsett TORO kakaopulver"

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet (endret)

Kanskje "Sican" er et merke.

EDIT: For sent ute der ja.

Endret av Slettet-XHLacM
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Det er bare navnet på produktet.

Skrevet
Hva betyr en disiplinærsak? Jeg og en elev i klassen må snakke med avdelingsleder om en slik sak imorgen, og jeg vet faen ikke hva det betyr? Har vi gjort noe galt?

8552958[/snapback]

Det betyr kanskje at de vil stramme dere opp. Mulig du ikke har gjort nok lekser eller noe :p

Skrevet
Hva skjer om du kjører alkohol rett i blodet? For eksempel 5 cm^3, som skal gi en promille på ~1.

8553059[/snapback]

Da blir du veldig fort beruset.

Skrevet
Stramme oss opp? Straffe oss?

8553035[/snapback]

Ikke nødvendigvis. Det kan variere fra straff til bare en alvorsprat (dersom disiplinærsak er det jeg tror det er). Mulig du har røykt innenfor skolens område eller brutt noen andre normer/regler.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...