Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i helvete slags virus er det jeg har fått her? Dukker opp med gjevne mellomrom (shutdown -a kommandoen funker, men ikke i lengden). Har kjørt søk med nyoppdatert NOD32, Symantec sitt BlasterFix-tool og holder nå på med noe greier Microsoft har laget.

post-13697-1167345128_thumb.jpg

Skrevet
"I Beat The Lock" eller "In before the lock"... Ofte den sistenevnte som brukes mest, men den forkortelsen betyr begge deler.

Hentet herfra: http://acronyms.thefreedictionary.com/IBTL

IBTL  - I Beat the Lock

IBTL  - In Before the Lock

IBTL  - In Between the Lines (TiVo community forum)

7589548[/snapback]

Jeg har alltid driti i all grammatikk og sagt "I be the last" jeg :D

Men hvordan fikk du til å bruke tab knappen i innlegget ditt?

Skrevet (endret)
Hva i helvete slags virus er det jeg har fått her? Dukker opp med gjevne mellomrom (shutdown -a kommandoen funker, men ikke i lengden). Har kjørt søk med nyoppdatert NOD32, Symantec sitt BlasterFix-tool og holder nå på med noe greier Microsoft har laget.

7595886[/snapback]

det der er ikke noe virus...ganske lett å fjerne vis du vet hvor filen ligger...

du har vel ikke hatt noen andre på pcn din i det siste som har litt pc kunnskap?

Endret av Slettet-Lr2aQT
Skrevet

Nope, tror nok jeg bragte den på meg selv :)

Snodig nok, så kom den først etter at jeg tok en rollback fordi cmd.exe (command-fila i windows, som executer alle .exe-filer) blei ødelagt og ikke fungerte.

Skrevet
Nope, tror nok jeg bragte den på meg selv :)

Snodig nok, så kom den først etter at jeg tok en rollback fordi cmd.exe (command-fila i windows, som executer alle .exe-filer) blei ødelagt og ikke fungerte.

7596501[/snapback]

ojj siden det er i cmd.exe man lager det "viruset" du prata om:P

Skrevet

Bare helt fantastisk at jeg ikke får formatert, ettersom Windows-installeren ikke finner harddiskene mine (S-ATA) og jeg ikke har diskettstasjon :)

Skrevet
Bare helt fantastisk at jeg ikke får formatert, ettersom Windows-installeren ikke finner harddiskene mine (S-ATA) og jeg ikke har diskettstasjon :)

7596801[/snapback]

isj den er lei:S da vet jeg ikke hva du skal gjøre:(

Skrevet

7595886[/snapback]

En midlertidig løsning kan være å fyre opp cmd (alt + r -> cmd) og skrive inn "shutdown -a". Da skal skiten stoppe nedtellingen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...