Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Skrevet
Naturfaglæreren vår sier at det kun er nødvendig å studere 3kj, dersom man skal studere medisin. Stemmer dette?

6232106[/snapback]

Spesielle opptakskrav til medisin: Matematikk (2MX/2MY/3MZ ), fysikk (2FY) og kjemi (3KJ). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Naturfaglæreren vår sier at det kun er nødvendig å studere 3kj, dersom man skal studere medisin. Stemmer dette?

6232106[/snapback]

Spesielle opptakskrav til medisin: Matematikk (2MX/2MY/3MZ ), fysikk (2FY) og kjemi (3KJ). :)

6232221[/snapback]

Går man glipp av noe annet dersom man ikke 3kj?

Skrevet

6232106[/snapback]

6232221[/snapback]

Går man glipp av noe annet dersom man ikke 3kj?

6232330[/snapback]

Du mener hvis man ikke har 3KJ? Da kommer man vel ikke inn på medisin vil jeg tro.

Skrevet (endret)

*Orker ikke megaquote*

Vel, det har jeg egentlig skjønt :p

Mister vel også muligheten for å bli en Macgyver også.

Endret av Smallville
Skrevet

1. Hvilken norsk utdanning er den mest vanlige å fullføre? (sikkert noe på vidregående?)

2. Hvilken norsk utdanning er den mest vanlige høyere utdannelsen folk fullfører?

3. Hvilket norsk yrke er det mest vanlige?

Skrevet
1. Hvilken norsk utdanning er den mest vanlige å fullføre? (sikkert noe på vidregående?)

2. Hvilken norsk utdanning er den mest vanlige høyere utdannelsen folk fullfører?

3. Hvilket norsk yrke er det mest vanlige?

6232373[/snapback]

1. All menn

2. Ingeniør

3. Sykepleier?

Merk, er ikke 100% sikker på dette :p

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor slike lutfattige land som <fill in here> (kom ikke akuratt på navnet nuh) har råd til å skaffe seg militært utstyr når befolkningen lider av sult. Forbannet urettferdig.

Gjest Slettet+6132
Skrevet (endret)
1. All menn

6232663[/snapback]

Er dette en ny utdannelse eller? Kan kvinner også ta den utdannelsen? Eller var det allmenn du mente? ;)

(sorry, kunne ikke dy meg :D )

EDIT: Dessuten er vel ikke allmenn en utdanning, er bare noe du tar for å kunne gå videre på høyskole osv. Vil tippe byggfag, mekaniske fag eller elektrofag er av de mest vanlige.

Endret av Slettet+6132
Skrevet (endret)
er det en baktrie som forårsaker kvalme??

altså da mener jeg full åpning begge veier, og eventuellt hvorfor spyr vi hver gang?? Noe faenskap i mageskken??

6232197[/snapback]

det er kroppens reaksjon på fremmede bakterier. spesielt hvis den registrer at det er noe galt med maten du har spist, matforgiftning.

da er det bare å få alt fortest mulig ut så du ikke blir alvorlig syk av den.

spiste noe dårlig siste dagen jeg var i england, spruta i begge ender i ca. et døgn.

heldigvis fikk jeg ikke den reaksjonen før etter at jeg kom hjem, syns synd på dem som var syk på turen hjem :p

Endret av O.J
Skrevet

6232106[/snapback]

6232221[/snapback]

Hvor finner du hva ulike studier krever av fag fra videregående? :)

Skrevet (endret)

Samordnaopptak

Fant for øvirg ut at det var for det meste veterinær studiet, samt at medisin var det eneste som krevde 3kj (+noen få til)

Se her!, og søk deretter etter fagkoden i søkefeltet, og du får opp studiene som krever den.

______

Jeg bestiller flybillet fra narvik til oslo, for meg og mor. Kan jeg da endre navnet på mors flybillett feks en time før avgang? Det jeg egentlig ønsker å vite er om dette er mulig, og hvor tidlig ute man må være for å gjøre det?

Endret av Smallville
Skrevet
2. Ingeniør

Merk, er ikke 100% sikker på dette :p

6232663[/snapback]

er det ikke mangel på ingeniører?

6235004[/snapback]

Nei? Har hørt om sivilingeniører som ikke får seg jobb grunnet stappet marked?
Skrevet

Kan det virkelig stemme at mor må betale 160kr for å kjøre 20min flytoget fra Gardermoen til Oslo S?

*Gud hvor jeg liker denne tråden* :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...