Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor finnes det ingen Sex-tråder her?

Er det ikke lov ? :p

5556430[/snapback]

Sikkert fordi halvparten her er så gamle at de har glemt hvordan det gjøres, og halvparten er jomfruer. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Du får prøve da vet du, så får vi se. :)

Skrevet
Hvorfor er det sånn at homofile liker Gran Prix-sanger?

5556854[/snapback]

De tenner vel på Jostein Pedersens trygge stemme, sleske glis og GP-glamouren :shrug:

Skrevet
Veit det ikke har noe med tråden å gjøre, men når vi er inne på det, Norge vinner aldri World grand prix med en sang med Norsk tekst!

5556976[/snapback]

Hva skjedde i 1985 og 1995, mon tro? :hmm:

Når går en tv-sending, et innslag eller en film fra å være reprise ("Grease" i romjula) til å bli en tradisjon (Tre nøtter til Askepott" på julaften)?

Skrevet
Veit det ikke har noe med tråden å gjøre, men når vi er inne på det, Norge vinner aldri World grand prix med en sang med Norsk tekst!

5556976[/snapback]

Hva skjedde i 1985 og 1995, mon tro? :hmm:

Når går en tv-sending, et innslag eller en film fra å være reprise ("Grease" i romjula) til å bli en tradisjon (Tre nøtter til Askepott" på julaften)?

5557024[/snapback]

Når programmet har gått så mange ganger at du kan replikkene bedre enn skuespillerene.

Skrevet (endret)

Fordi eggehvite=protein

Edit:

En annen ting jeg leste nå nettopp, er at egg inneholder alle vitaminer untatt C

Endret av clario
Skrevet

Siden dere alt snakket om egg, er det skummelt å spise for mye egg? De siste 2 ukene har ca 24 egg tatt veien ned i magen, enten via pannekakerøre eller speilegg. Hørte noen sa at man ikke burde spise mer enn 2 egg i uken, jeg ligger "litt" over det forbruket akkurat nå.

Skrevet
Siden dere alt snakket om egg, er det skummelt å spise for mye egg? De siste 2 ukene har ca 24 egg tatt veien ned i magen, enten via pannekakerøre eller speilegg. Hørte noen sa at man ikke burde spise mer enn 2 egg i uken, jeg ligger "litt" over det forbruket akkurat nå.

5558867[/snapback]

Er farlig hvis du har høy kolesterol.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...