Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Skrevet
Edit igjen: Man får ikke riktig resultat med konvertering, da skalaene har forskjellig stigningsgrad... Man må konvertere på en annen måte.

Kelvin og Celcius har lik stigning.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spørsmålet er ikke stilig...

JEG syntes det var stilig, selv om du syntes det var inkompetent, så var det alikevel litt morsomt for en stor del av befolkningen som har hjernen til og se humoren i det! :hrm:

Skrevet
Om det er 0 grader i dag. Og de melder at det skal bli dobbelt så kaldt i morgen.

Hvor mange grader blir det da??

;)

Du kan ikke si "dobbelt så varmt/kaldt" når det gjelder grader. 40 grader er ikke dobbelt så varmt som 20 grader.

Så det på Brainiack på Discovery igår. Det var der de la ut spørsmålet. ;)

Skrevet

Kan man tømme tacosaus/søtsur saus/currysaus/osv i do? Dvs. sauser med diverse mindre klumper i? Hva med grøt eller lapskaus?

Jeg er av den oppfatning at man kan putte ting som har ca. samme konsistens som det som vanligvis går i do, i do, med mindre det inneholder giftstoffer e.l.

Hva er rett?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men det står på pakkene eller noe at det går bra. (Stedet en ikke skal det, som på doene til båter, står det at det ikke skal gjøres.)

Skrevet
Kan man tømme tacosaus/søtsur saus/currysaus/osv i do? Dvs. sauser med diverse mindre klumper i? Hva med grøt eller lapskaus?

Jeg er av den oppfatning at man kan putte ting som har ca. samme konsistens som det som vanligvis går i do, i do, med mindre det inneholder giftstoffer e.l.

Hva er rett?

Sånt sender vi alltid i toalettet. Grøt også. Ris. Alle matrester som er litt fuktige til at vi vil ha det sammen med normalt søppel.

Skrevet

du spoofer IP til no helt anna enn det du har, du lager ny mail. finn deg nye nettsteder og henge på (untatt HW.no selvsagt;)) og vær kritisk til hvem du gir mailen din til :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...