IceMan^^ Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 jeg trenger hjelp til hvordan jeg oppdaterer BIOS på mitt nye hovedkort MSI K8N NEO nForce3 250gb Socket 754 (A64) fordi jeg fikk ofte bluescreens på denna nye datan og komplett sa oppdater BIOS, hjelp plz???
fflex Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 gå på msi.com.tw Der laster du ned live update3, skal ligge i kategorien hovedkort, utilities Så bruker du bare det programmet til å flashe BIOS, veldig enkelt.. Gå på live update3 og klikk deg inn på "Live BIOS"...."yes i would like to try it on my own risk"...så går alt automatisk...
Just_blank26 Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Men husk å sette inn en diskett når du blir spurt om det, slik at du tar backup. Går noe galt under flashingen bryter kan helvete bryte løst hvis du ikke har sikkerhetskopi.
IceMan^^ Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 nå er dataen restarta .. og det kom ikke noe melding om sett inn diskett, kjørte et installasjonsprogram og nå har jeg 2 nye ikon, LiveUpdate 3 og Live Monitor... er d noe mer jeg skal gjøre? virka iaffal helt fint...
IceMan^^ Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 kan vere fordi jeg hadde diskett i hele tiden
fflex Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 har du bare lagt inn live update? ikke noe mer? :!: Du må gå inn på prog. også da, for hvis du ikke fikk spm om diskett/backup så har du tydeligvis ikke gjort det helt riktig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå