danilovic Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 De har mange profilerte spillere. Kommer du på noen bedre claner? xlnz mener jeg er bedre enn dem nå. I tillegg tror jeg ePort kommer seg veldig bra, pluss at Cadre og Stellar begynner å yppe seg. IT har ikke hatt noen ordentlig fast lineup på lenge, og de praccer heller ikke særlig mye. Nå er de i tillegg uten juve9le og rad0n. Uansett, xlnz har også hatt overtaket på dem i det siste.
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 De har mange profilerte spillere. Kommer du på noen bedre claner? xlnz mener jeg er bedre enn dem nå. I tillegg tror jeg ePort kommer seg veldig bra, pluss at Cadre og Stellar begynner å yppe seg. IT har ikke hatt noen ordentlig fast lineup på lenge, og de praccer heller ikke særlig mye. Nå er de i tillegg uten juve9le og rad0n. Uansett, xlnz har også hatt overtaket på dem i det siste. Cadre er ganske gode ja. xlnz er ganske så oldschool da.
SpinNdre Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg synst NoA er best. Men de har jo 3 amerikanske...
Bluebeans Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg synst NoA er best. Men de har jo 3 amerikanske... NoA regnes som en amerikansk klan om jeg ikke husker feil.
anon12234 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 noa er vell best for øyeblikket, men de er jo ikke 100% norske. incredible teamaction vant jo nesl så de er vell rejerende som beste clan. men emop osv ligger ikke lnagt bak. clan-jeger som var på topp 10 i norge før har vist tenkt å satse igen så de kommer seg vell oppe de oxo.
Kasp Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg synst NoA er best. Men de har jo 3 amerikanske... Beste i den klanen er vel Knoxville og Element
SpinNdre Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg synst NoA er best. Men de har jo 3 amerikanske... Beste i den klanen er vel Knoxville og Element elemeNt er jo oppskryt da... Synst "shaGuar" og "Naikon" er best. Hrrm... Glemte "Method" Endret 21. august 2004 av SpinNdre
mms21 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ingen som er best i en clan. Mye du kan vere best i, i CS. elemeNt er ikke kjent for å ha god aim, men han er en smart "jævel" på taktikker. Noen har bra aim, noen er bra på taktikker og noen er gode i noe annet. Man kan ikke si hvem som er best i en clan. shaGuar er jo kjent for å ha "sYk" aim
Plomma2 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ingen som er best i en clan. Mye du kan vere best i, i CS. elemeNt er ikke kjent for å ha god aim, men han er en smart "jævel" på taktikker. Noen har bra aim, noen er bra på taktikker og noen er gode i noe annet. Man kan ikke si hvem som er best i en clan. shaGuar er jo kjent for å ha "sYk" aim Så Shaguar bare løper helt public rundt og skyter folk fordi han ikke akn taccs og element har like god aim som deg, derfor står han bare i spawn og sier hva de andre skal gjøre?
danilovic Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ingen som er best i en clan. Er alle i en klan like gode/dårlige? Så om du og jeg spiller i klan med hyper, så er vi like gode som han? elemeNt er ikke kjent for å ha god aim, men han er en smart "jævel" på taktikker. Tro han aimer rimelig OK også. Man kan ikke si hvem som er best i en clan. Nei, jøss.
uberhunter Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 hehe, [bondeLand] driver bare med localgaming da^^ litt stilig å gå på små-store lan, slik som Gaz i kristiansand da :!: får se om d blir no større senere
xist Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 hmm, var vel knox/bsl/shag elelr noes om stiftet noa, dunno.. tror faktisk det var bsl sitt iniativ.. skal ikke si noe sikkert though som helnorsk clan, vil jeg absolutt si at xlnz er best for tiden!
danilovic Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hvem stiftet NoA? Var en amerikaner elns som spurte om bsl ville mekke team i USA. Senere fikk han lov til å ta med folk fra andre kontinenter også. Elns.
porcelaiN Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 CLAN IT eller wL (www.wlclan.net) ;P Seriøst... wL? Damn.. Jeg ble tilbudt å lage hjemmeside for dem jeg, men jeg trodde de bare var en helt vanelig clan jaja..
Janivars Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Norges beste clan er definitivt OL.. Med spillre som h4x0r, l4x0r,l33t0n ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå