Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Når planlegger de å legge ut nye maps..noen som vet?
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Når planlegger de å legge ut nye maps..noen som vet? Når spillet kommer i lag med Half-Life 2?
Shaper^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har send "Report bug" greier og spurt dem om de kunne kjøre en update og legge på aztec eller dd2... Vet ikke hva som skjer, men vi håper på det beste
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har send "Report bug" greier og spurt dem om de kunne kjøre en update og legge på aztec eller dd2... Vet ikke hva som skjer, men vi håper på det beste Jørn Hoel hadde også en drøm.. :!:
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har send "Report bug" greier og spurt dem om de kunne kjøre en update og legge på aztec eller dd2... Vet ikke hva som skjer, men vi håper på det beste Jørn Hoel hadde også en drøm.. :!: Flooding med "Bug report": Can`t play other maps Hehe
Shaper^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har send "Report bug" greier og spurt dem om de kunne kjøre en update og legge på aztec eller dd2... Vet ikke hva som skjer, men vi håper på det beste Jørn Hoel hadde også en drøm.. :!: Flooding med "Bug report": Can`t play other maps Hehe Ikke flooding, men sånn "Suggestions/improvement" greier....
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) heisann! er det bare et map på betaen? Foreløbi, ja... Men jeg tror nok at det kommer et map til i løpet av beta tiden... Og hvis det blir noen, så blir det mest sannsynlig et av disse: de_aztec, de_cbble eller cs_italy siden disse mapsene allerede er ferdig... Jeg tror egentlig at det er mest sannsynlig vi får prøve aztec, siden den er mest forskjellig fra Dust (med vann og sånt) Endret 19. august 2004 av MeTa][iC
Dafe Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 [iC' date=19/08/2004 : 19:03] .... de_aztec, de_cbble eller de_italy siden disse mapsene allerede er ferdig... de_italy? cs_italy mener du vel? eller har de gjort den om til en bombebane?
Plomma2 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har send "Report bug" greier og spurt dem om de kunne kjøre en update og legge på aztec eller dd2... Vet ikke hva som skjer, men vi håper på det beste Jørn Hoel hadde også en drøm.. :!: Omg! Winamp starta den det sekundet jeg leste det! Sykt!
Torjus Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det var nok en leif 1 map er lame, men jeg tviler på at de kommer flere før det kommer ut!
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) [iC,19/08/2004 : 19:03] .... de_aztec, de_cbble eller de_italy siden disse mapsene allerede er ferdig... de_italy? cs_italy mener du vel? eller har de gjort den om til en bombebane? Hehe... Selvsagt CS_italy, jeg skrev vel i en fei eller noe sånt BTW: Dafe, spilte jeg ikke mot deg i dag en gang? hmm...jaja, skal i allefall spille litt nå! Hva er Ip'n til catch gamer serveren? Endret 19. august 2004 av MeTa][iC
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg har send "Report bug" greier og spurt dem om de kunne kjøre en update og legge på aztec eller dd2... Vet ikke hva som skjer, men vi håper på det beste Jørn Hoel hadde også en drøm.. :!: Omg! Winamp starta den det sekundet jeg leste det! Sykt! Du tuller?
brillan Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 128 players på fy_iceworld hadde jo vært en drøm.
LoS Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 128 players på fy_iceworld hadde jo vært en drøm. Blodbad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå