Gå til innhold

Nye Modder til DOOM3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fileplanet har nå fått inn 5 nye modder som kanskje blant annet kan få sutre-peisene til å begynne spillinga igjen!!

Disse er:

-Nitro Gore Mod

This mod increases the amount of gore and blood in DOOM 3 as well as removing the vaporization effect and leaving bodies as they fall.

-Four Weapon Flashlight Mod

This mod adds the flashlight to pistol, shotgun, machinegun and plasmagun for those who want nearly constant flashlight action

-Pistol Flashlight Mod 0.1

This adds a flashlight to your pistol in Doom 3

-Ultra Extreme Quality Mod

This graphic-mod squeezes the absolute maximum out of DOOM 3 by enabling self-shadowing to all characters and monsters. Experience DOOM 3 the way it was ment to be played and enjoy Film-Quality graphics.

-Duct Tape Mod v0005

Under the crazy presumption that a roll of duct tape has to exist somewhere on the Mars facility, the Duct Tape mod sticks flashlights to your machinegun and shotgun.

PS: Det finnes MANGE andre mods også, bare gå inn på de andre kategoriene nedenfor, og se der! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette som er MODer til spill. Finnes så klart MODs som endrer på mye mer og MODer som har endret spillet så mye at de blir kalt TCs (Total Conversion).

Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med disse evinnelige duct-tape-moddene.

Det er jo en egen tast man kan switche mellom lommelykt og sist brukte våpen med på under et sekund. Jeg har aldri følt behovet for å gå med finger'n på avtrekkeren når det tar så liten tid å bytte.

Nå må det legges til at jeg går med lommelykta i hånden hele tiden i tilfelle det blir mørkt ;)

Skrevet
Poenget er at man slipper å trykke på den tasten shimano.

Selvfølgelig - poenget mitt var at det ikke er noe å tjene på å ha lommelykten teipet til våpenet siden man bytter så raskt alikevel. Det forutsetter jo at man har mappet om keyboardet til å ha tasten på f.eks. tommelen eller som en museknapp og ikke må lete etter den...

I tillegg ødelegger man en del av spenningen når du ser 'alt' hele tiden vil jeg tro, men folk får jo spille spillet slik de vil - jeg er ute etter å få mest mulig ut av det :)

Skrevet

Det hadde vært så fett om det var en mod hvor lommelykten var teipa litt skeivt på i stedet for å være midt i siktet. Da hadde du måttet skyte i mørket likevel. Hvis lommelykten hadde center f.eks en god del til venstre.

Skrevet
Det hadde vært så fett om det var en mod hvor lommelykten var teipa litt skeivt på i stedet for å være midt i siktet. Da hadde du måttet skyte i mørket likevel. Hvis lommelykten hadde center f.eks en god del til venstre.

Ja, det hadde vært gøy, men da ville sikkert MAAAANGE klaget over at det ikke er lys hvor siktet er!

Skrevet

Hva er gøy med det da?

Det er da meninga at flashlighten skal brukes alene , og ikke sammtidig som et våpen , det blir enda skummlere og kanskje litt mer utfordrende da...

Jeg digger det iallefall slik som det er... :D

Skrevet

Det vil jo garantert renne på med modder, og gaffa-tape er bare en sped start.

Forøvrig hadde det kanskje vært like greit med "left hand mod", der lommelykten kan bæres i venstrehånda mens du har pistolen i høyrehånda.

Jeg for min del er ikke opptatt av slike ting. Som det påpekes, så er jo litt av greia at det blir emr skummelt med bare lommelykt eller våpen, og disse moddene er jo som støttehjul på sykkel i så måte.

Det artige er jo om det lages noen nye spilleregler. F.eks. Heat of Battle for Call of Duty er jo helt genialt.

Skrevet

De lommelyktmodifiseringene bryr jeg meg ikke om, men det var festlig å prøve noen av de andre som bla. endrer lydbildet litt og som forhindrer den vaporizingeffekten når du dreper monsterene. For de som liker ragdolleffekter er det ikke helt lite tilfredsstillende å drepe en zombie med rakettkasteren, for deretter å se han flyge 6 meter gjennom lufta uten at kroppen forsvinner. :)

Skrevet
Vil det ødelegge mye av spillet, er jo litt gøy og skyte i mørket! :green:

Det er SYYKT gøy å skyte på folk man ikke ser! Skikkelig artig!

Man tror man har tatt dem, men så kommer en rett ut av mørket! genialt! :D:thumbup:

Skrevet

Det neste blir vel at det kommer en mod som gjør at taklyset er på konstant, pluss at monstrene er byttet ut med lekebiler.. Da blir vel alle førnøyd.. eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...