C4STOR Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Det neste blir vel at det kommer en mod som gjør at taklyset er på konstant, pluss at monstrene er byttet ut med lekebiler.. Da blir vel alle førnøyd.. eller? Sliter du med at folk lager mods? Hvorfor tror du ID har laget Doom3 så enkelt å modde? Skal ikke folk få lov til å spille slik de ønsker? Hvis noen vil ha lekebiler istedet for monster så må de vel for gudskyld få lov til det? Det er nemlig det mods handler om, at alle skal bli fornøyd, at folk kan lage det de ønsker Doom skal være. At ID traff spikeren på hodet når det gjelder akkurat deg er jo fint for deg, betyr ikke at alle andre liker det sånn som det er. Mods øker også varigheten på spillet da man faktisk har litt mere variasjon og kan runde samme spill med forskjellige mods
IceCone Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Det neste blir vel at det kommer en mod som gjør at taklyset er på konstant, pluss at monstrene er byttet ut med lekebiler.. Da blir vel alle førnøyd.. eller? Sliter du med at folk lager mods? Hvorfor tror du ID har laget Doom3 så enkelt å modde? Skal ikke folk få lov til å spille slik de ønsker? Hvis noen vil ha lekebiler istedet for monster så må de vel for gudskyld få lov til det? Det er nemlig det mods handler om, at alle skal bli fornøyd, at folk kan lage det de ønsker Doom skal være. At ID traff spikeren på hodet når det gjelder akkurat deg er jo fint for deg, betyr ikke at alle andre liker det sånn som det er. Mods øker også varigheten på spillet da man faktisk har litt mere variasjon og kan runde samme spill med forskjellige mods Vel talt!! Personlig liker jeg spillet slik som ID har laget det. Jeg tror at duct-tape modden ville gjøre spillet mindre skremmende, derfor har jeg valgt å ikke bruke den. Men de som ønsker å bruke den, for all del kos dere!!
Radial Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Skjønner ikke alt maset om disse lommelykt moddene. Det er etter min mening mange andre modder som er å foretrekke.
m-momr Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 [iC' date=19/08/2004 : 13:21] -Nitro Gore ModThis mod increases the amount of gore and blood in DOOM 3 as well as removing the vaporization effect and leaving bodies as they fall. forsvinner ikke likene med denne moden eller?
potetgullmannen Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 er i deltalabs 1 nå jeg har 0 i ammo og går alltid fort ut bare pga jeg ikke får opp skapene har forresten dritflask greide og drepe en av de demon hundene med bein av stål med ett velplasert slag med lommelykta
cheeplix Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 [iC,19/08/2004 : 13:21] -Nitro Gore ModThis mod increases the amount of gore and blood in DOOM 3 as well as removing the vaporization effect and leaving bodies as they fall. forsvinner ikke likene med denne moden eller? Det er det det betyr ja. "leaving the bodies as they fall"
Hr. Jenssen Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 ok, men tar ikke det mere minne eller noe da? Tja, det gjør jo på en måte det, men siden man går i så trange korridorer, og spillet har en slags "usynlig" loade-funksjon etter hvert, så merkes ikke det så VELDIG mye mer...Det er jo bare å prøve den ut, så får du se!
Q&A Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Det neste blir vel at det kommer en mod som gjør at taklyset er på konstant, pluss at monstrene er byttet ut med lekebiler.. Da blir vel alle førnøyd.. eller? Sliter du med at folk lager mods? Hvorfor tror du ID har laget Doom3 så enkelt å modde? Skal ikke folk få lov til å spille slik de ønsker? Hvis noen vil ha lekebiler istedet for monster så må de vel for gudskyld få lov til det? Det er nemlig det mods handler om, at alle skal bli fornøyd, at folk kan lage det de ønsker Doom skal være. At ID traff spikeren på hodet når det gjelder akkurat deg er jo fint for deg, betyr ikke at alle andre liker det sånn som det er. Mods øker også varigheten på spillet da man faktisk har litt mere variasjon og kan runde samme spill med forskjellige mods Helt enig med Loudmouf. Joda, det er fett med modder og all verdens, så spillet kan varieres, alt ettersom. Det er ikke det det står på. Men lommelykt-mod er feigt. Det er ikke en mod som gir spillet en ny dimensjon, den bare fjerner en dimensjon for å gjøre det enklere. Da er det jo like morsomt med juksekoder, så man alltid har nok ammo, og kan skyte på alt som beveger seg med bra skyts. Vel, å leke seg med modder etter at man har spilt igjennom spillet første gangen, og ellers bruke det på servere der dette brukes er nå én ting. Men å bruke lommelykt mod på første gjennomgang er jo direkte taperaktig. Forresten, så anbefaler jeg folk å assigne lommelykta til høyre museknapp. Det funker flott for meg, og du trenger vel stort sett å bytte fra våpen til lykt og tilbake oftere enn du trenger å zoome. Zoomen er dårlig også, men ligger iallefall på Z om du trenger den.
Veritas_ Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Ush. Synes ikke flashlightmoddene var noe særlig. Ødela stemingen i spillet.
bearcarlsen Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 SKulle vært en 360 graders lyskaster på skuldrene mod =) Men det ville ødelagt mye av spillet.. tror jeg lar være å laste ned noen mods. Har allerede brukt cheats til å åpne noen skap =)
Hr. Jenssen Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Men det ville ødelagt mye av spillet.. tror jeg lar være å laste ned noen mods.
Gjest medlem-19530 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 (endret) gleder meg til de har fixa doom3 c00p moden så det går ann å bruke pda'en Endret 29. august 2004 av medlem-19530
Q&A Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Har allerede brukt cheats til å åpne noen skap =) Skap lar seg faktisk åpne "manuelt". Jeg oppdaget det i går, som et siste forsøk pga. en knipe jeg var havnet i. Foranledningen var at jeg rotet med Poden, og fant ikke emailene til folk. Regnet med at de skulle stå sammen med de innleste filene. Derfor gikk jeg glipp av jævlig mange emailer, og derfor også en god del skap. Jeg regnet med at det var noe typisk Doom-lureri på gang, med noen godt gjemte podder. Vel, i går var jeg altså kommet på monorailen, og etter at den stoppet måtte jeg inn på det kontoret. Jeg rotet rundt i hele området etter en pod med kode, for jeg kunne ikke finne noe og stod dermed bom fast. Til sist, så stod jeg framfor våpenskapet inne på det kontoret, som jeg heller ikke hadde åpnet. Jeg hadde bitt meg merke i at hvert tall brukes bare én gang i hver kode, slik at det reduserer antallet kombinasjoner en god del. Så startet jeg: 012 013 014 015 016 017 018 019 021 023 024 osv. osv. Koden til våpenskapet var hundre-og-ett-eller-annet, så det tok jo ikke så lang tid. Som du ser, så brukte jeg bare 11 kombinasjoner på å komme til 024 så jeg vil anta at jeg maks brukte litt over 70 kombinasjoner på å finne den rette(noen mattenerder kan sikkert finne ut nøyaktig hvor mange kombinasjoner som finnes). Hadde selvsagt gått mye fortere om jeg kunne brukt numrene på tastaturet. Følte meg stolt, nesten som rene hackeren og kunne fornøyd innkassere noen våpen! Så begynte jeg med hovedprosjektet: monorailen. Drev på en stund, og kjente jeg ble sliten i håndleddet, og vurderte å ta kvelden. Men så sjekket jeg Poden enda en gang, og klikket til og med emails-linken, og voila, You've got mail! Vel, selv om det jo var bortkastet tid sånn sett, å prøve ut nummer for nummer, så lærte jeg iallefall at det er fullt mulig om man er i en skikkelig knipe og ikke orker å lete rundt på hele brettet etter en pod(og gjerne har lav helse i tillegg). Koden på monorailen var forresten 829 eller noe, så jeg er glad jeg fant den eposten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå