Gå til innhold

Hva slags idrett holder dere på med? :)


Anbefalte innlegg

Ny i dag denne kategorien eller?

 

Jeg driver aktivt med turn og cheerleading ;)

 

Har holdt på med turn siden jeg var 10-12 eller noe sånnt, så det begynner å bli noen år. Er forresten troppsturn/-gymnastikk jeg holder på med, da trampett og tumbling, hvis noen lurte.

 

cheerleading begynnte jeg med rett før påske eller noe sånnt. Begynte som et veddemål, men jeg fant fort ut at det var gøy, og derfor fortsatte jeg. Cheerleading er ikke så helt ulikt turn på mange områder, men det er mye mer fysisk krevende når man begynner å løfte osv.

 

Ellers står jeg på snøbrett (selv om jeg nesten ikke har giddet de 3 siste årene :p) og diverse annet jeg finner på. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vinter:

 

- klatring (stund siden da men)

- snøfjøl

- litt cs (mener absolutt det er en sport)

 

Sommer:

 

- klatring

- sykler en del, men ikke som en idrett. bare normal aktivitet

- litt cs

 

Begge: pc, eller cs da for å ta med en idrett.

 

EDIT: bra med denne nye kategorien. Hadde tenkt å foreslå det, men det trengtes visst ikke :thumbup:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
- sykler en del, men det kalles vel kanskje ikke sport når det verken er for å delta i konkurranser eller med racersykkel ?

Så terrengsykling, banesykling osv. er ikke sporter?

Lenke til kommentar
- sykler en del, men det kalles vel kanskje ikke sport når det verken er for å delta i konkurranser eller med racersykkel ?

Så terrengsykling, banesykling osv. er ikke sporter?

Jo selvfølgelig er det det. Du missforstod meg åpenbart, skal rette på det jeg skrev, var ikke slik jeg mente det.

 

( jeg sykler i den forstand at jeg sykler til skolen, sykler til byen, og mange anledninger, der mange andre f.eks enten tar bussen eller kjører moped. Liker å sykle :) )

Lenke til kommentar
Og jeg kommer selvfølgelig ikke utenom den...

 

.....store....

 

DONALD-LESINGA!!

Jeg har vert aktiv donald-leser siden 1994, men pga. kjedsomhet måtte jeg legge bladet på hylla i 2003...HEHE :mrgreen:

 

Ellers utøver jeg ninjutsu/bujinkan dojo, og på friditda er det snow/skateboard, sykling...

 

Ps. Airsoft høres/er jo kanske kult. Har spilt harball på en liten bane én gang...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Spiller aktivt håndball, noe som er dritkult :D (dere som tror det er pingle sport, se en herrelandskamp ;))

Det er ikke en pinglesport. Volleyball derimot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...