Gå til innhold

Hva slags idrett holder dere på med? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trener fingrene på tastaturet ;) Nejda. Spillte squash en stund, men har nå slutta. Har blitt litt lat for å si det slik, men spiller av og til fotball/volley med venner + 2 timer gym i uka da :p

Endret av Gnomenz
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er alt for lat til å gjøre noe som helst. Spilte fotball tidligere da :roll:

Jeg og. Kjører snowboard da, men det blir begrensninger om sommeren...

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

jeg driver med fotball snowboard og cs pluss at jeg trener litt styrke en gang i blant... :)

ting jeg har drevet med før er:

pistol skyting, capoeira, tennis og baby turn :p

Endret av ZiroN
  • 2 uker senere...
Skrevet

Fotball. Spiller på Bønes idrettlag nå. Spilte på fyllingen fra jeg var 7 til jeg var 13. Tok en 2 års pause og begynte igjen når jeg var 15, da på bønes. Lettere å komme seg til treningene. Spiller fortsatt på Bønes. Ingen idrett er gøyere enn fotball (syns jeg, vil ikke begynne en hel diskusjon, min mening, ingen kan forandre den)

Skrevet (endret)

For tiden driver jeg kun med simpel jogging fast i uka samt armbøyninger, sittups osv her hjemme etterpå.

Sykler og til skolen hver dag, samt gym da.

Jo, og snowboard om vinteren, samt langrenn. :)

Endret av T.F.T
Skrevet

Trent taekwondo i 8 år, la opp det for 1 år siden, Trener på sats, snart 1 og et halvt år. Og trener FreeFighting 3 ganger i uka! Kan anbefale det , sykt bra trening

• 3 uker senere...
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Skrevet

Er det bare meg eller er jeg den eneste her som spiller Amerikansk Fotball ? Verdens desidert kjekkeste sport aa spille! :p

Am forball sesongen er nettopp over, saa naa spiller jeg basketball 5 dager i uken (2 timers trening hvaer dag).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...