Gå til innhold

Ny mobil til under 4500,-


Anbefalte innlegg

Hei! Kommer til å kjøpe meg en ny tlf. før 1 sep. å trenger litt hjelp! :) Kan si det sånn at jo mer det er på den jo mer vil jeg ha den!! :p Vil ha bra med minne, bra kamera med bra oppløsning! Video.. bluetooth, mp3.. Pris: under 4500,- Har sett på N6260, men har jo lyst på et pikselkamera. Har også sett på N6630.. men den er utrolig stygg.. Hadde SE k700i hatt no minne brikke hadde det jo ikke vært noe problem.. :nei:

Endret av thejokerno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo vente på den nye 6260 ja, den høres meget bra ut og ser lovende ut spør du meg :) Ellers av de som er på markedet nå så er det jo kanskje en idé og se litt på 6230 eller SX1 som begge er bra mobiler :) Men hvis du kan vente litt, så vent på S65, 6260, 6630 eller S700. De to siste er forresten dyrere enn 4500,- tenker jeg meg ;)

Lenke til kommentar
Du kan jo vente på den nye 6260 ja, den høres meget bra ut og ser lovende ut spør du meg :)

Det vil jeg nok ikke si. Den telefonen kommer å slite (sikkert enda mere enn fks. k700i) med batteritiden.

 

-

Sx1, S65 og 6230 er også telefoner som er ganske bra.

 

 

EDIT:

Det sier vel noe når Nokia selv sier at Standbytiden er på 144 timer..!

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

der tok du feil sing tha king...hehe...nokia 7610 har "bare" 996 000 piksler så fult mpixel kamera er det ikke.. og dessuten er det ikke sikkert at det kameraet har no bra skarphet. ikke har jeg sett eller prøvd bildene..menmen..

et vga kamera er ikke nødvendigvis dårligere enn et mpixel kamera... :yes:

Lenke til kommentar
der tok du feil sing tha king...hehe...nokia 7610 har "bare" 996 000 piksler så fult mpixel kamera er det ikke.. og dessuten er det ikke sikkert at det kameraet har no bra skarphet. ikke har jeg sett eller prøvd bildene..menmen..

et vga kamera er ikke nødvendigvis dårligere enn et mpixel kamera... :yes:

prøv å skriv gjør 996 000 om til antall millioner, og før opp tallet med 1 eller 2 desimalers nøyaktighet..

 

å si at 7610 ikke har megapiksel-kamera er bare tull..

 

jokerno: Satser på at du blir fornøyd med S65. Hadde jeg vært deg ville jeg vurdert SX1 enda mer.

 

ps: animerte avatarer er ikke tillat :)

Lenke til kommentar
der tok du feil sing tha king...hehe...nokia 7610 har "bare" 996 000 piksler så fult mpixel kamera er det ikke.. og dessuten er det ikke sikkert at det kameraet har no bra skarphet. ikke har jeg sett eller prøvd bildene..menmen..

et vga kamera er ikke nødvendigvis dårligere enn et mpixel kamera... :yes:

Har en nokia 7610 og kan si dette: Når du ser bildet tatt i full størrelse så er det ikke særlig bedre enn et vga kamera, men når du reziser det til en størrelse det vga kamera tar bildet i (480x640) så blir bildet mye bedre.

Lenke til kommentar
arehei: Liker ikke tastene på SX1 no særlig.. den har taster som tv kontrollen min! :yes: Skriver en del sms.

Apropos fjernkontroll; SX1 er en symbian telefon så du kan også bruke den som en fjernkontroll. ;) Har du ikke prøvd en Symbian telefon så skulle jeg absolutt ha anbefalt deg å prøve det. Jeg har prøvd og jeg klarer meg rett og slett ikke uten. Selvsagt er det individuelt men jeg er fullt enig med Arehei at du kanskje kunne ha vurdert Sx1 litt mere.

 

ps: animerte avatarer er ikke tillat 

Rapportering er meningsløst... Har rapportert d men ingenting skjer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...