Gå til innhold

Ny mobil til under 4500,-


Anbefalte innlegg

Ja, så egentlig etter en symbian telefon først. Men fant ingen spess. jeg hadde lyst på.. Får heller kjøpe det neste gang, da har det sikkert kommet en del fler så da blir det vel en del lettere å finne en jeg liker! :) Hadde SX1 hatt "normale" taster så hadde jeg nok vurdert den litt mer.. For som sagt, skriver en del sms.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Symbian er bare helt konge. Kunne aldri tenke meg å ha en telefon som ikke baseres på det.

 

Musikkavspiller i mono grenser vel til et latterlig kompromiss ? Da hadde i hvert fall jeg heller latt være, og spart pengene.

 

Tastene på SX1 *er* et minus, du skriver ikke like fort som på vanlige nokia-tastatur (i hvert fall ikke jeg etter 4 måneders bruk, skriver ikke mer enn et par sms per dag, men bruker mye messenger på mobilen). I tillegg er de dårlig opplyste.

 

Ir remote på SX1 fungerer dårlig, da porten sender med alt for lav styrke. Må f.eks. være ca. 1-1.5 meter fra stereoen min for at det skal funke, og da kanskje etter 3. trykk.

 

Ps: har du vurdert Ericsson P800 ? Den får du meget billig nå.

 

edit:

*host* pixel-kamera? kamera som tar bilder med en prikk... 

 

en mega pixel er ikke en prikk men bra kamera:

 

Et mega pixel-kamera er fortsatt bare et ettpunkts-kamera ;)

Endret av Saft-is
Lenke til kommentar

Får heller bli en symbian tlf. neste gang.. Da er det sikkert mer utvalg også. Har aldri hatt musikk på mobilen før, så jeg overlever nok at det ikke er det nå også.. :p P800 er vel litt stor og klompete.. Tror jeg skal bli fornøyd med s65 jeg, den er heller ikke av de dyreste noe som er greit siden den kommer til og bli brukt av og til når jeg er på jobb! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...