Juggah Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Fikk delene jeg hadde bestilt idag og satt alt sammen som vist i bruksanvisningene, men skjermen er helt svart om jeg starter PC'n. Høres ut som maskina booter, men altså helt svart skjerm! Har prøvd med det gamle skjermkortet, men like lite skjer da. Er HK'et ødelagt ?? Eller hva kan jeg evt prøve? dette pc'n: AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz BOXED MSI K8N NEO FSR nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid 2x Corsair XMS3200XL DDR-DIMM 512MB PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB Western Digital Raptor 74GB S-ATA Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA chieftec kabinett m 360watt psu aopen cdrom
B.H.H Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 prøv å resette CMOS med jumperen på hk eller prøv å ta ut batteriet på hk en stund Funket til meg da jeg hadde samme problem eller du kan prøve en annen skjerm kansje Håper det ordner seg
Stringer Bell Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Tror nok HK ditt er ødelagt... Det skjedde med meg en gang dette også.. Jeg skiftet HK og saken var fikset!
Juggah Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Fant ut at jeg skulle prøve å bytte plass på RAM-brikkene og vips så funka det! Helt latterlig med tanke på at de er helt identiske. Trodde jeg hvertfall.. Håper bare jeg ikke har ødelagt noe etter all mekkinga nå Hvor lang tid tar det før CPU'n tar skade av at cpuvifta står stille?
SupremeX Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Burde ikke skje noe verre enn at maskinen rebooter. Hvis derimot kjøleren ikke var satt på, så blir det en annen sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå