Gå til innhold

Første Counter-Strike Source Benchmark.


Windoge

Anbefalte innlegg

Første Counter-Strike Source Benchmarks finner dere her:

 

http://www.vr-zone.com/?i=1181&s=1

 

Regner med at dette går for Half-Life 2 også, i og med at Half-Life 2 også kjøres i Source (samme grafikksystem)

 

Konklusjonen er visst egentlig ikke så overraskende at Radeon X800 XT PE er det raskeste kortet per i dag å spille CS Source med.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Konklusjonen er visst egentlig ikke så overraskende at Radeon X800 XT PE er det raskeste kortet per i dag å spille CS Source med.

Ja, men det var jammen ikke store forskjellen. Ser ihvertfall ut som alle som har kjøpt seg kort i X800 eller 6800 serien kan spille med alt på max med god framerate. 9800 korta vil sikkkert også yte greit nok i dette spillet.

Lenke til kommentar
Regner med at dette går for Half-Life 2 også, i og med at Half-Life 2 også kjøres i Source (samme grafikksystem)

Det er feil, hva får deg til å tro at hl2 ikke blir mer krevende enn cs:s?

*pirke* :p

Tviler på at Half-Life 2 blir mer krevende en CS Source. Dere ser nå Half-Life 1 mot klassisk CS.

Lenke til kommentar

hl2 : store maps med masse detaljer og textures...

cs:s: små maps, noen få shaders o.l

Det er litt forskjellige krav til fps i singleplayer og multiplayer. Så jeg tror nok hl2 singleplayer kommer til å bli mer krevende. cs:s er jo bare csv1.6 portet til source engine foreløpig, men det kan jo endre seg...

Jeg er ihvertfall sikker på at hl2 kommer til å kreve mer enn cs:s, men jeg tror ikke det blir så VELDIG stor forskjell. :)

Lenke til kommentar
håper ikke jeg gjør noe dumt hvis jeg satser på å spare kroner ved å kjøpe 9800pro. det kortet er vel ikke utdatert enda håper jeg.

På mitt 6800 GT ligger jeg like over 100FPS i CSS. Med Radeon 9800 Pro kortet ligger jeg på rundt 60FPS. (overklokket)

hvilken oppløsning?

1024x768.

Lenke til kommentar
CS suger :) Håper så inderlig for spillet sin skyld at Source kan forbedre spillbarheten.

Nei, men grafikken. Gameplayet er jo fortsatt det samme.

Vet akkurat hva Source er. Det jeg mener er at et nytt og friskt utseende igjen kan gjøre CS mere attraktivt. Altså, penere grafikk gjør selvsagt spillopplevelsen bedre, dermed bedre spillbarhet :thumbup:

Lenke til kommentar

Eneste plassen ATi var raksere var når man skrudde opp oppløsningen over 1280x1024 å brukte 4xAA å 8xAF. Å da var også forskjellen liten. Før det var 6800 raskest i like mange tester som X800 kortene.

 

Synes Gabe sa at det skulle være 30% bedre ytelse i HL2 med X800 kort jeg :whistle:

 

Da ble det som jeg sa. HL2 blir såpass lettdrevent at man vil ikke kunne se forskjell på om man bruker X800 eller 6800 kort.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...