Gå til innhold

hl2 utsettes 1 år ? valve driter på draget


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
The day before Valve starts preloading Half-Life 2 assets onto its Steam network, it appears the publisher may have made an embarrassing mistake. Several Web sites--most prominently HL2World.com--have reported that Valve accidentally released a file containing all of the dialogue from Half-Life 2 when it initially distributed the Counter-Strike: Source beta to cyber cafés last week.

 

According to reports, the dialogue is embedded in a .gcf file sent out along with the beta. Apparently, it was included for closed-captioning purposes and was overlooked because .gcf files aren’t meant to be opened. Obviously, it was not meant for public eyes and contains numerous spoilers about the game, including its (surprising) ending.

 

da er jeg spent på hva som skjer, kommer valve nå til å droppe release i 2004 for å lage en helt ny historie ? :p

it just keeps getting better and better

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Hvem er dum nok til å lese dialogene. Herregud :roll:

f.eks de som har skrevet artikkelen (tydeligvis siden de nevner noe om slutten)

samtidig vil det ødelegge en stor del av spillet hvis hele historien lekkes (regner nå med at det ikke er vanskelig å koke sammen historien i form av å sjekke alle dialogene).

Lenke til kommentar
Hvem er dum nok til å lese dialogene. Herregud  :roll:

f.eks de som har skrevet artikkelen (tydeligvis siden de nevner noe om slutten)

samtidig vil det ødelegge en stor del av spillet hvis hele historien lekkes (regner nå med at det ikke er vanskelig å koke sammen historien i form av å sjekke alle dialogene).

Hva med å bare gi faen i å lese dem..? Greit at det er noen som gidder, men da er vel det deres problem?

 

Blir litt som å lese manuset til en film, før den kommer ut på kino...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

selvfølgelig er det jo bare til å gi faen i å lese dem, men hele poenget er jo at det hele nå mest sannsynlig er lekket til resten av verden.

ettersom cs:s ble lekket så er det vel ikke et stort problem å sjekke det der, og da kan mange fort oppleve at spoilere blir lagt ut.

Lenke til kommentar

Håper det er ingen idioter på dette forumet som nå leter opp filen og leser den, samt poste noe om den på forumet.

 

Dere har ventet 1år nå, vær så snill og ikke ødelegg spillet like før det kommer ut. Og ihvertfall ikke ødelegg det for andre. Håper moderatorene fjerner en hver antydning til spoilere!

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hva er det som er bullshit, at dialogene er på avveie ? eller at de kanskje kan bruke dette som unnskyldning til å utsette spillet ?

 

ADVARSEL: ikke les hele teksten ettersom det sannsynligvis vil avsløre det meste av spillet, det er ingenting galt i å lese de første linjene for å sjekke om det er ekte eller ei.

 

edit: fjerner linken :)

 

forøvrig så tviler jeg sterkt på at de kommer til å utsette spillet, det var ikke ment som noe annet enn en spøk fra min side.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

For guds skyld der var jeg en halv tanke fra og bla ned og lese slutten.

 

Men de første linjene får holde...

GRØSS..

 

Hvis dette forsinker spillet så blir jeg :evil:

 

 

hm, fikk ikke den linken til å funke :/

 

Funka for meg...

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...