Blib Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 HalTan: Det er da revnende likegydlig hva homofili teknisk sett ER. JoachimR: Nei. Kanskje det kan behandles, for alt vi vet. Det betyr derimot ikke at jeg tror de er syke. Men ingenting er bevist. HalTan: Og hvorfor skal man behandle det? Hvorfor kan ikke folk få være slik de selv vil? MANGFOLD. JoachimR: Vi vet ikke om det i det hele tatt er en sykdom. Men sykdommer er det naturlig å behandle. Vi lar ikke deg ligge der med en sprukken blindtarm og roper "MANGFOLD"... Okay, bare drit i hva de kranglet om, usakligheterog alt det der, akkurat det utsagnet var bare GENIALT http://forum.hardware.no/index.php?showtop...1455&st=160&hl=
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 (endret) Hehehe. Sånn kan det gå. Endret 18. juli 2006 av JoachimR
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Teknisk sett; nei. Uhm, jo. Den diskusjonen kan vi jo kanskje ta i den aktuelle tråden
Desdichado Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Ett av de få gullkorn på dette forumet. har virkelig sansen for denne JoachimR typen... des,OUT!
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Ett av de få gullkorn på dette forumet. har virkelig sansen for denne JoachimR typen... des,OUT! Jess, han er en morsom og velinformert kar. Jeg er stor fan, sjøl.
rlz Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hehe, genialt utsagn HalTan: Nei, du har ikke rett i alt du sier
Suppelars2k Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 HalTan: Nei, du har ikke rett i alt du sier Josh.
@Lee Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er leger, vitenskapmenn/kvinner og forskere som "bestemmer" hva som er sykdom eller ikke. Hva Bush eller Bondevik mener har fint lite å si.
PlatinumFlyer Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er leger, vitenskapmenn/kvinner og forskere som "bestemmer" hva som er sykdom eller ikke. Hva Bush eller Bondevik mener har fint lite å si. Jeg har ikke sagt noe annet enn det?
Blib Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 Det er leger, vitenskapmenn/kvinner og forskere som "bestemmer" hva som er sykdom eller ikke. Hva Bush eller Bondevik mener har fint lite å si. FFS, ta det i den andre tråden. Her ler vi
ReWinD Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 (endret) FFS, ta det i den andre tråden. Her ler vi OK. HEHE Genialt JoachimR! EDIT: Skriveleif Endret 22. august 2004 av ReWinD
rlz Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 (endret) HalTan: Nei, du har ikke rett i alt du sier Josh. "Bli æ nødt til å dask kuk på dæ" Jeg lo i alle fall litt av den Og ja, jeg må igjen få understreke hvor genialt utsagnet til JoachimR var Og enda en ting, "homosexuals are gay!" Endret 22. august 2004 av rlz
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg har funnet ut at HalTan er ca. et par millioner milliarder lysår smartere enn JoachimR. SteffyBoy: Velinformert? Ordet du leter etter er feilinformert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå