Gå til innhold

Er disse Lian Li kabinettene verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Thermaltake kabinettet mitt er for bråkete, i tilegg til at det er alt for tungt (21kg).

Er egentlig ikke noe fan av Lian Li, men jeg er litt kresen på alt jeg har, så jeg så litt på disse to kabinettene:

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...65BUSB&toc=3050 - Tenkte jeg kanskje skulle smutte inn 2x 80x80 Papst 19db vifter.

Og denne:

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...C6099B&toc=3050 - Personelig synes jeg ikke denne så like pen ut som den første.

Edit: Jeg skal bruke vannkjøling. (Komplett sett fra Mist)

Erfaringer?

Endret av ^Th0mas^
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du Thermaltake nå? Og er kresen? Har du TT er du ikke mye kresen, Lian Li er jo krem i forhold til de glorete TT kabbisene...

Kjøpet av Thermaltake kom vel mest av alt ekstrautstyret som medfulgte.

Skrevet
Thermaltake Tsunami er jo en helt annen klasse design messig enn de andre Thermaltake kabinettene. Syns det ser veldig bra ut.

Skal selv kjøpe meg Thermalatke Tsunami når det kommer. Liker det meget godt.

-2*120mm vifter (90mm i døra hvis du kjøper med vindu).

-aluminium

-Fin plass

-Stilrent som pokker

-Bra pris (billgiste koster vel ca 1100 med vindu)

-Enkle løsninger

Så dette er noe som jeg satser på når noen får det inn til norge vel og merke..

Skrevet (endret)

Jeg holder en knapp på Coolermaster, de har mye utroooolig fete kabbiser...

Edit: Jeg har Shuttle nå så jeg kan kanskje ikke uttale meg, men serveren min er Coolermaster 710SX *Eller noe sånt*

Endret av ASCIWhite
Skrevet
Thermaltake Tsunami er jo en helt annen klasse design messig enn de andre Thermaltake kabinettene. Syns det ser veldig bra ut.

Likte ikke det store vinduet på sidedøren. Kan det komme uten?

Skrevet

Har selv et Lin Li 6077BUSB og er storfornøyd med d... å instalere vbankjøling vil bli en lek i dette kabinettet....

I tilleg til at d ser utrolig tøft ut om du bestiller et vindu fra lian li... kabinettet koster 1500kr på microplex og vinduet 300kr...

Skrevet
Vil anbefale Beantech Igloo 3 jeg, det er et fullverdig lianli kabinett, men til halve prisen...

PM hvis du trenger mer info

Link??

Skrevet (endret)
Vil anbefale Beantech Igloo 3 jeg, det er et fullverdig lianli kabinett, men til halve prisen...

Link??

Komplett har Igloo 1, 2, 3 og 4

Edit: la til alle Igloo-kabbisene

Endret av JenkaRiPS
Skrevet

Har selv dette. har vannkjøling i det. Eneste jeg jeg gjorde var å borre høl til pumpa i bånn. Radiatoren henger du bare i taket. Har selv mist tsunami vannkjøling. Det kabinettet vil jeg absolutt anbefale! :thumbup:

Skrevet

til halve prisen, men den doble vekta.. :huh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...