{TRiAL} Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Har et problem med Doom3, spillet driver hele tiden og lukker seg selv. Noen som kan ha en idé om hva problemet kan være??
Hr. Jenssen Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 driverne til skjermkortet.... Tja, det kan være noe... Eller så kan det være at maskinen din går varm (siden D3 krever ganske mye) Det kan ofte være slik at spill faller ut til skrivebordet når feks CPU går varm! Har du over klokket skjermkort eller prosessor? Det kan føre til høy varme... Eller hvis du har få eller ingen kabinett-vifter... Installer Aida32 og sjekk temperatiren din der!
{TRiAL} Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Tempen har slått meg den også, men har en del vifter så. Men CPU tempen er ikke på mer enn rundt 53 grader når de lukker spillet. Jeg har heller ikke overklokket skjermkortet og CPU. Sitter med en P4 2,4ghz og et Radeon 9800Pro fra PowerColor
Rubex Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Har et problem med Doom3, spillet driver hele tiden og lukker seg selv. Noen som kan ha en idé om hva problemet kan være?? Kommer du inn i spillet før det lukker seg?
TCi Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Jeg hadde dette problemet selv. Det jeg gjorde var å legge inn de siste driverene for skjermkortet og hovedkortet, samt oppdaterte drivere for lydkortet. Etter det så har jeg ikke opplevd noe krasj... Får håpe det fortsetter slik
proxymus safiron Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 mine doom problemer er att det kommer snåle monstere og kverker meg hva skal jeg gjøre???
{TRiAL} Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Du som skrev det siste innlegget der var bare unødvendig, finn deg no bedre og gjøre. Ja, jeg kommer inn i spillet og får spilt litt før det hele krasjer. Får prøve med og legge inn siste drivere og krysse fingrene
proxymus safiron Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Du som skrev det siste innlegget der var bare unødvendig, finn deg no bedre og gjøre.Ja, jeg kommer inn i spillet og får spilt litt før det hele krasjer. Får prøve med og legge inn siste drivere og krysse fingrene SO hvem spurte deg? dessuten er det sant hva skal jeg gjøre med alle det monsterne
proxymus safiron Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 [quote name='Jankee' date='16/08/2004 : 19:43'] Flytets til doom 3 [/quote] du igjen? SABOTØR!
{TRiAL} Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Drit i og bruk min post og slenge drit med da. Og det heter ikke det monstrene MEN de monstrene
adawen Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Slutt å ødelegg en perfectly okay tråd da, dere. Anyway - jeg også har litt issues med ting som kræsjer helt uten videre. Alle driverne i hele verden er oppdatert her. Spillet kjører dritsmooth - men så, helt uten videre, så kræsjer det.. *dink* desktop - here we go. Specs: - P4 2.8 - Gainward GF FX 5700 - En dæsj ram Jeg tror jeg har prøvd alt nå. Utrolig irriterende. Sjekka litt temperatur også, den ligger på 40-45 grader - noe som slettes ikke skal ha noe som helst å si. Hilfe mottas med stor takk.
Ol'H Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Slutt å ødelegg en perfectly okay tråd da, dere. Anyway - jeg også har litt issues med ting som kræsjer helt uten videre. Alle driverne i hele verden er oppdatert her. Spillet kjører dritsmooth - men så, helt uten videre, så kræsjer det.. *dink* desktop - here we go. Specs: - P4 2.8 - Gainward GF FX 5700 - En dæsj ram Jeg tror jeg har prøvd alt nå. Utrolig irriterende. Sjekka litt temperatur også, den ligger på 40-45 grader - noe som slettes ikke skal ha noe som helst å si. Hilfe mottas med stor takk. når skjer kræsjen? hos meg skjedde d kun når nye områder åpnet seg (dører/heis), btw Har du chipset drivere lagt inn? andre ting kan være f.eks at gamle drivere ligger igjen, jeg hadde d problemet mellom catalyst og omega drivere. Brukte bare driver cleaner og alt fungerte flott men når ting kræsjer på min pc er d første jeg gjør og kjøre en memtest hvis pcn er relativt ny og du ikke har testet før, brente meg en gang på ikke tenke på at rammen kunne være feil på. Men lang historie, orker ikke dele den
adawen Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 når skjer kræsjen? hos meg skjedde d kun når nye områder åpnet seg (dører/heis), btw Har du chipset drivere lagt inn? andre ting kan være f.eks at gamle drivere ligger igjen, jeg hadde d problemet mellom catalyst og omega drivere. Brukte bare driver cleaner og alt fungerte flott men når ting kræsjer på min pc er d første jeg gjør og kjøre en memtest hvis pcn er relativt ny og du ikke har testet før, brente meg en gang på ikke tenke på at rammen kunne være feil på. Men lang historie, orker ikke dele den Det skjer når som helst. Det er det som er så pussig. Vurderer nesten å kjøre en ny install av os. D3 er -nesten- verd det.. Rammen ekke feil, btw. Det er liksom ingenting som er "feil" - men tydligvis feil nok til at alt blir helt apeshit i D3.. *grine*
adawen Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Haha, nå gir jeg meg over. Jeg loada akkurat et savegame. Så - stakk jeg på badet (morgen-ritualer, osv). Når jeg kom tilbake, så hadde godsaken kræsja!
guttorm Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) så pussig. Vurderer nesten å kjøre en ny install av os. Hvorfor ikke prøve en ny install av D3? Bare trikse litt med savegames mappa i base mappa , rar setning. Kan jo kjøre inn dx 9.0c og sp 2 vist den ikke allerede har forpesta maskina di. Neida, sp2 ordenet faktisk en del problem for meg, bla annet slet jeg med at jeg ble kasta ut av ubi.com . Verdt et forsøk hos dere begge. btw, Det var en hekkans tid å stå opp på adawen Edit: den J**** klokka var jo feil Endret 17. august 2004 av guttorm
adawen Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 så pussig. Vurderer nesten å kjøre en ny install av os. Hvorfor ikke prøve en ny install av D3? Bare trikse litt med savegames mappa i base mappa , rar setning. Kan jo kjøre inn dx 9.0c og sp 2 vist den ikke allerede har forpesta maskina di. Neida, sp2 ordenet faktisk en del problem for meg, bla annet slet jeg med at jeg ble kasta ut av ubi.com . Verdt et forsøk hos dere begge. btw, Det var en hekkans tid å stå opp på adawen Edit: den J**** klokka var jo feil Jeg har allerede reinstallert D3. Og jeg har DX 9.0c - og SP2 er jo pure evil, så den vil jeg ikke prøve meg på enda. Klokka var ikke feil, btw - jeg står opp før 06 hver dag..
Bytex Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg får også tilfeldig kræsj når jeg åpner dører eller loader nye områder. Men det skjer ikke så ofte lengre etter at jeg gikk bakover i Catalyst-versjon til 4.3. Går fortsatt smooth på maskinen min (etter litt caching med det samme en level lastes inn). Har AMD Xp2700, 512 RAM, Radeon9800pro osv osv
guttorm Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) Jeg goggla litt, har dere prøvd å kjøre alt på minimum settings, skru av AA osv, vist det da går greit er det jo bare å kjøre det opp til grensa er nådd. Jeg ville også prøvd å ta fysisk på skjermkortet, tilfelle noe måler feil. En som påstår her: you can go to administrative tools / event viewer, and click the "Application" tree, it will show you all the events concerning application, including system hangs, right click to get properties, you will see what app caused it, it won't tell you much else, but it's something. Nå vet jeg ikke om Nvidia har alternative drivere, slik som Ati/ omega. btw, mente forum klokka Endret 17. august 2004 av guttorm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå