Gå til innhold

Kommer det noen patcher til doom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAkke merka no særlig bugs, bortsett fra av og til når eg zombie detter ned trapper så ligger den å spretter der hehe, ltt morsomt. og så er det div AI svakheter sånn av og til. VAr en imp som stod oppe på en høgda å, såg ned på meg da eg gjikk rundt ett hjørne, eg tom opp lommelykta og lyste den rett opp i trynet, fikk ingen reaksjon. Den var sikkert så trøtt etter å ha drept så mange mennesker...heilt sikkert :whistle:

Lenke til kommentar
Det er litt teit att kroppene forsvinner etter du slår på dem me lomme-lykt.

De brenner jo på en måte opp da! Enten så kommer de tilbake til helvete eller så blir de på en måte sluppet fri, tror jeg da...

 

Grunnen til at de forsvinner når de dør, er jo fordi at folk ikke skal slite med supah lags, pga hundrevis av dauinger som ligger rundt omkring!

Lenke til kommentar
[iC' date=17/08/2004 : 03:24]
Det er litt teit att kroppene forsvinner etter du slår på dem me lomme-lykt.

De brenner jo på en måte opp da! Enten så kommer de tilbake til helvete eller så blir de på en måte sluppet fri, tror jeg da...

 

Grunnen til at de forsvinner når de dør, er jo fordi at folk ikke skal slite med supah lags, pga hundrevis av dauinger som ligger rundt omkring!

indeed!

 

Har kommet ganske langt i doom3, tror jeg da..

har ikke merket en ordentlig bug enda..

er vel eneste at jeg sprang opp en trapp så spawnet et monster oppå meg siden jeg spurtet for harde livet.. (å spurte har blitt en del av spillet for meg :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...