Gå til innhold

Bugliste saa langt


Anbefalte innlegg

Etter at hardware.no fikk nytt design , opdaterte produktgudien og forumet har det skjedd radikale endringer. Designet er jeg likegyldig til selv om jeg likte det gammle bedre. Det som jeg har lagt merke til er stabilitets problemer , rare feilmeldinger og overbelasting på serveren.

 

Her er min bug liste.

 

16.08 kl 1330 Prøvde og lese en nyhet på hardware.no følgende feilmelding

Det oppstod en feil ved henting av ingresser.

 

15.08 kl 1700 Prøvde og poste en emne måtte logge inn på nytt 3 ganger , da gikk det.

 

14.08 kl 1500 Produktgudien valgte undermeny hovedkort , klikket på avansert søk valgte dual cpu som sile kriterie. I stedet for og få en liste over tilgjengelige dual cpu hovedkort fikk jeg frem billigste hovedkort og oppover.

 

13.08 kl 1900 Prøvde og gå inn på forumet , følgende melding :

Warning: To many user logged on.

 

 

 

En kan spekulere i om ikke hardware var bedre før det fikk nytt design og opdaterte produktguiden og forumet. Jeg vil tro det er dårlig programering også ute og går , uten at jeg vil påberope meg og være expert på det området.

Men overbelastning meldinger fra serveren er selvsagt noe annet.

 

Flere bugs vil bli postet så snart de opstår .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er min bug liste.

 

16.08 kl 1330 Prøvde og lese en nyhet på hardware.no følgende feilmelding

Det oppstod en feil ved henting av ingresser.

Kan ikke huske at jeg har opplevd denne.

 

15.08 kl 1700 Prøvde og poste en emne måtte logge inn på nytt 3 ganger  , da gikk det.

Skjer stadig vekk, må både 3 og 4 forsøk til noen ganger.

 

13.08 kl 1900 Prøvde og gå inn på forumet , følgende melding :

Warning: To many user logged on.

At jeg ikke kommer inn skjer nesten daglig, av og til flere ganger om dagen.

 

Og ja, forumproblemene har etterhvert blitt så irriterende at jeg i svake øyeblikk har vurdert å forlate forumet, men så kan jeg ikke annet enn å føle medlidenhet med de som sliter døgnet rundt for å få dette til å fungere.

 

Stå på gutta :yes:

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er at på mesteparten av "sakene/nyhetene" på fremsiden, så kan man ikke bruke autoscroll, men må rulle "manuelt"

Ellers har det i siste mnd vært mange ganger jeg ikke kommer inn, særlig på forumet.

Hva mener du nå ?

 

Går fint å skrolle med min logitech mus, både manuelt og autoscroll.

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er at på mesteparten av "sakene/nyhetene" på fremsiden, så kan man ikke bruke autoscroll, men må rulle "manuelt"

Ellers har det i siste mnd vært mange ganger jeg ikke kommer inn, særlig på forumet.

Hva mener du nå ?

 

Går fint å skrolle med min logitech mus, både manuelt og autoscroll.

Det jeg mener er at når jeg trykker inn rullehjulet å beveger musa opp eller ned så beveger jeg siden uten å "scrolle"...

 

Dette går på b.la forumsidene, men IKKE på Hw sine artikler eks: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9383 her må iallefall jeg rulle manuelt, samme på jobben og. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at når jeg trykker inn rullehjulet å beveger musa opp eller ned så beveger jeg siden uten å "scrolle"...

 

Dette går på b.la forumsidene, men IKKE på Hw sine artikler eks: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9383 her må iallefall jeg rulle manuelt, samme på jobben og. :thumbdown:

Kanskje det er feil i ditt muse-oppsett ?.

 

Hvis jeg trykker inn rullehjulet, så kan jeg (ved BARE å bevege musa opp og ned)

scrolle opp og ned.

Lenke til kommentar

Det jeg mener er at når jeg trykker inn rullehjulet å beveger musa opp eller ned så beveger jeg siden uten å "scrolle"...

 

Dette går på b.la forumsidene, men IKKE på Hw sine artikler  eks: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9383 her må iallefall jeg rulle manuelt, samme på jobben og.  :thumbdown:

Kanskje det er feil i ditt muse-oppsett ?.

 

Hvis jeg trykker inn rullehjulet, så kan jeg (ved BARE å bevege musa opp og ned)

scrolle opp og ned.

På den linken ovenfor og?

Rart da jeg har samme problem på jobben og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...