Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Russland?

Står visst dårlig til med geografikunnskapene dine. Vi skal som sagt vestover, til et av de store landene i Europa.

9500848[/snapback]

Du la merke til " ;) " jeg hadde?

 

Var for å understreke at jeg har null peiling ^^

 

Nei, hvis vi skal vest.... Nederland kanskje? Tyskland?

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
Er det til frankrike vi skal? Jeg vil egentlig til King men hvis du sier det så :)

Crustacés et coquillages?

Har ikke peiling altså. Bare en imdb-thingy. Blir morsomt hvis det er rett, dòg.

9500972[/snapback]

Du har selvfølgelig rett i at vi skal til Frankrike, men filmen vi skal fram til her er i fra 90tallet.

Lenke til kommentar
Black Snake Moan

 

Javisst. Men kanskje du denne gangen bør legge ut en oppgave som flere enn bare et fåtall av oss kan svare på... jeg synes denne tråden så absolutt hadde hatt godt av litt mer "action" (altså la de som ikke er vandrende filmleksikon også få en sjanse).

Endret av _crs_
Lenke til kommentar
...kanskje du denne gangen bør legge ut en oppgave som flere enn bare et fåtall av oss kan svare på... jeg synes denne tråden så absolutt hadde hatt godt av litt mer "action" (altså la de som ikke er vandrende filmleksikon også få en sjanse).

9501519[/snapback]

Skjønner forsåvidt hva du mener, crs, men det er da morsomt med en liten utfordring en gang i blant, ikke sant? Slik jeg ser det, ville det lett bli kjedelig for mange av oss her om man bare skulle kjøre oppgaver ala VG listas topp ti. Tar allikevel dine merknader ad notam, og vil prøve å variere oppgavenes vanskelighetsgrad noe mere.

 

Ny, og forhåpentligvis lettere, oppgave:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vlcsnap-274039.jpg

vlcsnap-274516.jpg

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...