Jump to content
Venerable

Bilde-Quiz - Gjett filmen!

Recommended Posts

Guest Slettet-x7D6du0Hjb

Oi denne tror jeg jeg har sett en eller annen gang men har ikke pipling hva den heter. 

Tabris skrev (5 timer siden):

Siste bildet er Angelina Jolie så etter litt googling fant jeg ut at det var Sky Captain and the World of Tomorrow.

Riktig film Tabris.

Nummer to kjenner jeg godt fra Buffalo'66, Ben Gazzara. Jeg gjetter Road House.Den har jeg sett i tillegg, selv om det er en stund siden.

Edited by ClarkGable

ClarkGable skrev (27 minutter siden):

Nummer to kjenner jeg godt fra Buffalo'66, Ben Gazzara. Jeg gjetter Road House.Den haqt jeg sett i tillegg, selv om det er en stund siden.

Riktig gjettet!

• Like 1

Guest Slettet-x7D6du0Hjb

Smile :) 

Så denne på kino for litt siden. Gøy film! Men herregud så mye jump scare det er i denne filmen.. Er jo nesten hver minutt følte jeg.. Så den på DBOX.. Kan ikke anbefale dette. Er rett og slett bare irriterende. 

Edited by Slettet-x7D6du0Hjb

Omnia vincit amor skrev (29 minutter siden):

Smile :) 

Så denne på kino for litt siden. Gøy film! Men herregud så mye jump scare det er i denne filmen.. Er jo nesten hver minutt følte jeg.. Så den på DBOX.. Kan ikke anbefale dette. Er rett og slett bare irriterende. 

Riktig film! De to første aktene var skikkelig skumle og ekle, virkelig bra grøsser. Så går filmen seg (nesten) helt bort i tredje akt.

Guest Slettet-x7D6du0Hjb
KarvaBlad skrev (6 minutter siden):

Riktig film! De to første aktene var skikkelig skumle og ekle, virkelig bra grøsser. Så går filmen seg (nesten) helt bort i tredje akt.

Ganske enig med deg.