Guest Slettet-x7D6du0Hjb Report post Posted November 9, 2022 Oi denne tror jeg jeg har sett en eller annen gang men har ikke pipling hva den heter. Quote Share this post Link to post
Tabris 1339 Report post Posted November 9, 2022 Siste bildet er Angelina Jolie så etter litt googling fant jeg ut at det var Sky Captain and the World of Tomorrow. 1 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1684 Report post Posted November 9, 2022 Tabris skrev (5 timer siden): Siste bildet er Angelina Jolie så etter litt googling fant jeg ut at det var Sky Captain and the World of Tomorrow. Riktig film Tabris. Quote Share this post Link to post
Tabris 1339 Report post Posted November 9, 2022 Vi prøver oss på denne: Quote Share this post Link to post
Tabris 1339 Report post Posted November 9, 2022 Vi prøver noen til før vi trør til med mer kjente skuespillere: Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1684 Report post Posted November 9, 2022 (edited) Nummer to kjenner jeg godt fra Buffalo'66, Ben Gazzara. Jeg gjetter Road House.Den har jeg sett i tillegg, selv om det er en stund siden. Edited November 9, 2022 by ClarkGable Quote Share this post Link to post
Tabris 1339 Report post Posted November 9, 2022 ClarkGable skrev (27 minutter siden): Nummer to kjenner jeg godt fra Buffalo'66, Ben Gazzara. Jeg gjetter Road House.Den haqt jeg sett i tillegg, selv om det er en stund siden. Riktig gjettet! 1 Quote Share this post Link to post
KarvaBlad 1591 Report post Posted November 9, 2022 Casper (1995) 1 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1684 Report post Posted November 9, 2022 KarvaBlad skrev (47 minutter siden): Casper (1995) Yes. Correct Karva. Quote Share this post Link to post
KarvaBlad 1591 Report post Posted November 9, 2022 ClarkGable skrev (3 minutter siden): Yes. Correct Karva. Ny: Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-x7D6du0Hjb Report post Posted November 9, 2022 (edited) Smile Så denne på kino for litt siden. Gøy film! Men herregud så mye jump scare det er i denne filmen.. Er jo nesten hver minutt følte jeg.. Så den på DBOX.. Kan ikke anbefale dette. Er rett og slett bare irriterende. Edited November 9, 2022 by Slettet-x7D6du0Hjb Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-x7D6du0Hjb Report post Posted November 9, 2022 Ny quiz: Quote Share this post Link to post
KarvaBlad 1591 Report post Posted November 9, 2022 Omnia vincit amor skrev (29 minutter siden): Smile Så denne på kino for litt siden. Gøy film! Men herregud så mye jump scare det er i denne filmen.. Er jo nesten hver minutt følte jeg.. Så den på DBOX.. Kan ikke anbefale dette. Er rett og slett bare irriterende. Riktig film! De to første aktene var skikkelig skumle og ekle, virkelig bra grøsser. Så går filmen seg (nesten) helt bort i tredje akt. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-x7D6du0Hjb Report post Posted November 9, 2022 KarvaBlad skrev (6 minutter siden): Riktig film! De to første aktene var skikkelig skumle og ekle, virkelig bra grøsser. Så går filmen seg (nesten) helt bort i tredje akt. Ganske enig med deg. Quote Share this post Link to post