ClarkGable Skrevet 6. november 2021 Skrevet 6. november 2021 (endret) Skurupu skrev (47 minutter siden): Aldri sett filmen, men tenkte Psycho umiddelbart etter bare de to første bildene. Ikonisk. Kanskje jeg må se den. Jeg tror allikevel Psycho 2 er en mer interessant film å se. Dette er en amatør mini-review av en jeg syntes har grei vurderingsevne. Hadde glemt av denne, men tror jeg kjører på med den selv. Endret 6. november 2021 av ClarkGable 1
ClarkGable Skrevet 6. november 2021 Skrevet 6. november 2021 (endret) Ny film: Endret 6. november 2021 av ClarkGable
KarvaBlad Skrevet 6. november 2021 Skrevet 6. november 2021 ClarkGable skrev (3 minutter siden): Knocked Up. Korrekt film! Den er skikkelig bra. 1
ClarkGable Skrevet 6. november 2021 Skrevet 6. november 2021 Judd Apatow har hatt en finger med i mye bra. Ny film. Denne har i allefall ikke jeg tatt før: 1
ClarkGable Skrevet 6. november 2021 Skrevet 6. november 2021 KarvaBlad skrev (3 timer siden): The Dreamers (2003) Nei. Ikke den flmen KarvaBlad.
ClarkGable Skrevet 6. november 2021 Skrevet 6. november 2021 Skurupu skrev (2 minutter siden): Enter the Void. Rett så klart Skurupu.
Skurupu Skrevet 6. november 2021 Skrevet 6. november 2021 Elsker den filmen. Introrulleteksten i seg selv burde få alle som ikke har sett den til å bli nyskjerrig: 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå