Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...

Og nå har jeg plukket ut en film fra den nye hylla og plassert den i PC-ens DVD-drev, selv om det begrenser antall filmer det er å velge blant betraktelig. Det er nemlig en helt spesiell del av samlingen som har blitt plassert i denne nye hylla.

...

Siterer meg selv for å utdype litt, og lage et hint av det:

I min nye hylle har jeg plassert et nå utgått hjemmemediaformat. Dette er et format jeg ikke har mulighet til å spille av på min PC, med kun DVD-drev. Men det er noen utgivelser som ble gitt ut i dette utgåtte formatet i en kombinasjon med DVD. Det er altså en av disse kombi utgivelsene jeg har hentet bildet ifra. Så da ble det plutselig ikke så alt for mange filmer å velge blant allikevel, det er da i det tilfelle dere "caught my drift".

 

Et hint til:

I denne filmen spiller en kjent skuespiller en skuespiller som spiller en kjent karakter som skuespilleren som spiller skuespilleren var tiltenkt å spille, hvis Kevin Smith skulle ha regissert filme that is. Et godt hint hvis en skjønner noe av den krøkkete setningsoppbygningen.

 

 

Flere bilder er fint:

 

Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse:

post-93527-0-65545900-1307113391_thumb.jpg

 

post-93527-0-15212200-1307113420_thumb.jpg

 

post-93527-0-78713500-1307113456_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Melancholia var en mektig sak, som jeg på langt nær er ferdig med og fordøye, men at den var bra, det er det liten til ingen tvil om.

 

Et hint til:

I denne filmen spiller en kjent skuespiller en skuespiller som spiller en kjent karakter som skuespilleren som spiller skuespilleren var tiltenkt å spille, hvis Kevin Smith skulle ha regissert filme that is. Et godt hint hvis en skjønner noe av den krøkkete setningsoppbygningen.

Siterer meg selv igjen for å gjøre hintet enklere. Skuespilleren som spiller skuespilleren er Kevin Smith sin favorittskuespiller.

 

Flere bilder gjør det enklere.

 

Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse:

post-93527-0-76382500-1307135608_thumb.jpg

 

post-93527-0-23430100-1307135618_thumb.jpg

 

post-93527-0-93561900-1307135636_thumb.jpg

 

post-93527-0-56713800-1307135666_thumb.jpg

Lenke til kommentar

...

Og nå har jeg plukket ut en film fra den nye hylla og plassert den i PC-ens DVD-drev, selv om det begrenser antall filmer det er å velge blant betraktelig. Det er nemlig en helt spesiell del av samlingen som har blitt plassert i denne nye hylla.

...

Siterer meg selv for å utdype litt, og lage et hint av det:

I min nye hylle har jeg plassert et nå utgått hjemmemediaformat. Dette er et format jeg ikke har mulighet til å spille av på min PC, med kun DVD-drev. Men det er noen utgivelser som ble gitt ut i dette utgåtte formatet i en kombinasjon med DVD. Det er altså en av disse kombi utgivelsene jeg har hentet bildet ifra. Så da ble det plutselig ikke så alt for mange filmer å velge blant allikevel, det er da i det tilfelle dere "caught my drift".

Les: HD DVD/DVD Combo

 

Og det krøkkete hintet over, med "skuespilleren som spillere skuespilleren" og det hele. Det kan langt på vei kokes ned til at favorittskuespilleren til Kevin Smith er med i filmen vi skal frem til.

 

Det er mange kjente skuespillere med i denne filmen, en del av dem har dere allerede fått glimt av. F.eks.mannen på bilde 1 og 3 i forrige post, man ser tuppen på nesen hans i det første bildet, selv om han har hodet vendt bort ifra en. For å si det sånn, det er ikke nesen til alle menneskene i verden som hadde vært synlig i det hele tatt fra den vinkelen der. I det tredje bildet er jo nesen helt skjult bak vindustolpen. Hadde dere sett hans karakteristiske nese, hadde dere kjent han igjen på et blunk. Men nå som nesen er skjult kan det være vanskelig og dra kjensel på han, det blir litt som at Clark Kent har på seg briller for ikke å bli kjent igjen som Supermann.

 

Flere bilder er stilig:

 

Trykk på bildene for å vise dem i sin fulle størrelse:

post-93527-0-65955200-1307180167_thumb.jpg

 

post-93527-0-56712000-1307180188_thumb.jpg

 

post-93527-0-75910700-1307180201_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...