""" Skrevet 6. november Skrevet 6. november Sykt bra film! Sånn type 10/10, helt perfekt osv. Subsjangeren i seg selv er jo noe av det beste som finnes, og denne filmen er lett en topp-10 av sin type. Rent gull!
Skurupu Skrevet 6. november Skrevet 6. november Stinker Giallo lang vei, men denne trur jeg ikke jeg har sett.
JohnMerrick Skrevet 6. november Skrevet 6. november Ja, det er en giallo, og både filmen og mannen bak den er blant de mest toneangivende i sjangeren.
Delvis Skrevet 6. november Skrevet 6. november (endret) Eyes without a face? Edit: Det var nok bom gitt 🙃 Endret 6. november av Delvis
JohnMerrick Skrevet 6. november Skrevet 6. november Eyes without a face er vel i sort/hvit, denne er til de grader i farger 🙂 Dette får bli siste batch med bilder:
Skurupu Skrevet 6. november Skrevet 6. november 23 minutes ago, Delvis said: Hofteskudd: Gandhi? Sikkert ikke riktig 🙄 Det er dessverre feil.
Delvis Skrevet 7. november Skrevet 7. november ah. Papillon er en råbra film 👍 får lyst å se den igjen med en gang
JohnMerrick Skrevet 8. november Skrevet 8. november Dette får bli siste oppdatering, jeg gir løsningen litt ut på dagen. Kan avsløre at det er snakk om en j-horror.
JohnMerrick Skrevet 8. november Skrevet 8. november Filmen heter enkelt og greit Cure. Da er det fritt frem for den som måtte ønske å kjøre neste quiz...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå