Gå til innhold

Bink trailer av Half Life 2 E3 2004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*sikle sikle* Takk skal du ha!

Er d bare meg eller er ansiktene MYE bedre enn de merkelige runde ansiktene i doom3?

Jeg synes ikke HL2 grafikken er så revolusjonerende heller jeg...

Men det betyr ikke at jeg hater HL2! Jeg gleder meg! Alle forventningsfulle spill er verd å glede seg over!

Faktisk, når alt kommer til alt, så er det nesten bedre å vente på et spill enn å faktisk ha det! noen folk blir jo garantert skuffet uansett! :nei:

Noen folk skal ha, skal ha, skal ha og skal ha....

Skrevet

Jeg er ikke utrolig imponert over dette. Klart det ser pent ut, men det er ikke akkurat "next-gen".

Jeg gleder meg til spillet, og tror det kan bli en veldig bra opplevelse, men grafikken ser ikke ut til å være så fantastisk som man kanskje hadde ventet seg av dagens spill.

Skrevet
Jeg er ikke utrolig imponert over dette. Klart det ser pent ut, men det er ikke akkurat "next-gen".

Grafikk, grafikk, grafikk, grafikk....kan ikke forstå hvorfor folk dømmer spill nesten bare utifra grafikk. Grafikk er faktisk LITE viktig i den store sammenhengen! Det er et moment utviklerne bør bruke for å fange oppmerksomheten. Dersom spillet ikke har annet enn grafikk vil spilleren miste interessen etter 30min. Finnes ufattelig mange trangsynte folk her (og blandt gamere generelt)! (tenkte ikke nødvendigvis på deg nå hkm :))

Uansett, virker som folk faktisk får øynene opp for realitetene så raskt et spill har blitt lansert. Da finner de ut at alle de skyhøye forventingene umulig kan tilfredstilles. De spillene som overlever denne "fasen" er de som faktisk har noe substans og verdi utover den tekniske presentasjonen. Min mening (som om dere bryr dere :p) er at en heller skal bruke mer ressurser på innhold i spill enn å kun fokusere på den delen av spillet som taper seg raskest i verdi. Vi burde kreve mer av spillene enn som så!

Skrevet

Tja, mange mener at Doom 3 har helt fint gameplay. Jeg venter med å felle dom til jeg har spilt det selv. Men det er helt tydelig at gameplayet ikke kan være dårlig, siden så mange liker det.

Skrevet

Doom spillene har jo en stor fanskare bak seg. Men alle som kan se forbi at tittelen er "Doom 3", oppdager fort at gameplayet er litt for ensidig.

Skrevet

doom3 har gameplay som orginale half-life, og hvis ikke valve har gjort en sprø twist, så får vi samme gameplay i hl2 også, med unntak av at du kan bruke kjøretøyer. Ang grafikk så syntes jeg doom3 ligger et godt stykke foran av hva jeg har sett av hl2 hittil, spesielt personer, som ser rett og slett ræva ut i forhold til de i doom3

Skrevet (endret)

Den filmen er bare RÅ! Ser ut som Valve inførte den blue ray lazeren litt før oss andre ;)

Blir gang å spille dette spillet!

Edit, kunne vert morsomt med doom grafikkmotoren, og halflife Story/gameplay, alletiders spill!

Endret av guttorm
Skrevet
doom3 har gameplay som orginale half-life, og hvis ikke valve har gjort en sprø twist, så får vi samme gameplay i hl2 også, med unntak av at du kan bruke kjøretøyer. Ang grafikk så syntes jeg doom3 ligger et godt stykke foran av hva jeg har sett av hl2 hittil, spesielt personer, som ser rett og slett ræva ut i forhold til de i doom3

Morsomt, jeg har helt motsatt oppfatning når det gjelder personene.

MVH Audun

Skrevet

Morsomt, jeg har helt motsatt oppfatning når det gjelder personene.

MVH Audun

Samme her

Skrevet (endret)
Samme her

Samme her å.

I DOOM3 har personene runde ansikter.

HL2 har etter mitt syn nesten optimale former og god animering på ansiktene :thumbup:

Endret av TDK
Skrevet

Det eneste som virkelig teller, er at opplevelsen fortsatt er der, og det får jeg inntrykk av i den nye videoen. Fritt, variert, stemningsfullt og langvarig er mine forhåpninger til Half-Life 2. Jeg setter selvfølgelig pris på at Valve gjør seg flid med det visuelle også, men det er en grunn til at jeg fortsatt heller spiller gjennom det første Half-Life om igjen, enn mange av de nyere spillene i sjangeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...