Gå til innhold

RP server for WoW Petition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående WoW, det er 8 dager siden jeg skulle fått beskjed om jeg kunne være med i beta testingen. Har ikke fått noe svar enda.. :dontgetit:

Virkelig? Hvor har du hørt/sett dette? Står ikke noe på de offisielle sidene om utsending av beta-invitasjoner... Ja jeg er litt redd nå :cry:

 

EDIT: Glem det jeg fant det på wownorge.net. Urk! ingen mail :(

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar
Done. Men hva er Rene Roleplay servere?

Det er en server der man rollespiller skikkelig..d.v.s. man sier "greetings and well met" eller liknende til folk man møter i spillet, istedet for "yo biatch, what up?"...

 

man bruker skikkelige, fantasy inspirerte navn, istedet for "¤%&YRH%¤&Y¤#"

 

man spiller characteren sin skikkelig, tar gjerne en time eller to bare sittende i baren/pub'en og chatter mellom monster drepingen, o.s.v...

 

alt det som gjør ett SKIKKELIG mmoRPG til ett RPG istedt for hack'n slash diablo style crush kill destroy...

Lenke til kommentar

Det som vanligvis er tingen med "Role Playing" er det at du faktisk spiller en rolle, din

"Character", ikke deg selv. MrLee sa vel det meste, men man bør skille mellom Character og Player. Altså den personen du spiller, og deg selv. Det vil ikke si at du må være en snill liten gutt/jente som springer rundt og gjør gode gjerninger.. Du kan også f.eks lage deg en "Ond" Character som kan ha planer om å ta over verden.. Bare eksempler.. :p

Lenke til kommentar

jeg synes det er litt merkelig at alle skal være så utrolig engelsk perfekt høflige med en gang det er snakk om "real roleplaying". Da snakker plutselig alle Queens English, og passer på å behandle hverandre med etikette og respekt.

 

"Hullo there."

"Ah, hullo, how are you doing, my good man?"

"Oh fine thank you. I'm going to kill you now"

"Ahahah please, be my guest. May the best man win"

 

Er det DET som er RP'ing? At alle er kvalmende snille og leker middelalderske lords and ladies? Tror ikke de skitne fighterne som kommer innom ei bule etter å ha slakta 20 orcs borti skogen er så opptatt av å behandle alle med respekt og see "greetings my fellow travellers!"..heller "Oi, tavern wench!! Get some beers over here QUICK or I'll trod upon your entrails and have them for breakfast!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...