Gå til innhold

Bytte ny t630 i k700 på elkjøp?


px

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøpte meg en svart t630 på elkjøp (i butikk, ikke på nettet) i går, og jeg liker den veldig bra, men den har litt lite minne, og støtter ikke endel java-funksjoner. Dette fant jeg desverre ut rett etter jeg kjøpte den, og ikke før.

 

Det ser ut som k700 har alt jeg vil ha (vga-kamera, film, 42mb minne, midp 2.0 søtte i java osv, bare synd den ikke er svart... :)), og jeg ser de selger den for 1600,- på elkjøp med tele2 pluss abb. Når jeg kjøpte t630 så bandt jeg meg til tele2 mobil 45 i 12 mnd...

 

Går det an å få gjort om dette til tele2 mobil pluss og bytte t630 i k700? Noen som har erfaringer med lignende? ...Er litt kjipt å bli sittende med t630 når k700 har alt jeg vil ha, og jeg egentlig hadde råd til den... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke en feil, men hvis du finner en feil. Så kan du levere den inn. Da har butikken(Elkjøp) rett til å prøve å reparere den 3 ganger hvis du leverer den inn med samme feil før du får tilbake pengene eller en ny telefon. Jeg slapp med å levere min ST60 inn kun en gang før jeg fikk tilbake pengene. Har nå en K700i

Lenke til kommentar

Vurderte å bare levere den inn, emballasjen er ikke skadet eller noe, men jeg har slettet 2 temaer og et par bilder for å få mere plass... men det kan bli en litt flau situasjon hvis de sier "hei, denne er jo brukt"... :(

 

Mulig de er litt mer samarbeidsvillige hvis de vet at jeg skal bytte den inn i en dyrere telefon... hvem vet... :(

Lenke til kommentar
Hei, jeg kjøpte meg en svart t630 på elkjøp (i butikk, ikke på nettet) i går, og jeg liker den veldig bra, men den har litt lite minne, og støtter ikke endel java-funksjoner. Dette fant jeg desverre ut rett etter jeg kjøpte den, og ikke før.

 

Det ser ut som k700 har alt jeg vil ha (vga-kamera, film, 42mb minne, midp 2.0 søtte i java osv, bare synd den ikke er svart... :)), og jeg ser de selger den for 1600,- på elkjøp med tele2 pluss abb. Når jeg kjøpte t630 så bandt jeg meg til tele2 mobil 45 i 12 mnd...

 

Går det an å få gjort om dette til tele2 mobil pluss og bytte t630 i k700? Noen som har erfaringer med lignende? ...Er litt kjipt å bli sittende med t630 når k700 har alt jeg vil ha, og jeg egentlig hadde råd til den... :(

Som andre sier, er bare å gå tilbake med telefonen, og bytte innenfor 30 dager. Men kun 14 dager om du vil ha forandret abonnement, da dette går på angreretten, utenfor elkjøp sin jurisdiksjon (vanskelig ord :p) Bytting av tele2abo gjør de veldig raskt, da tele2 er meget greie på dette.

 

Så dette går nok strålende det :yes:

Lenke til kommentar

Takk for all hjelpen folkens, regner med at jeg kan poste en hyllest til hvor greie elkjøp var i morra (krysser fingrene.. :))

 

Bare synd k700 ikke er svart... den svarte utgaven av t630 er den mest sexy telefonen jeg har eid i mitt liv... :) Blir litt sur om de begynner å selge svart utgave av k700 2 dager etter at jeg har byttet...

Lenke til kommentar

Det du sier er helt riktig. Denne fjorten dagers angrerett gjelder i tillegg tegning av abonnement hos forskjellige operatører. Slik at når fjorten dager er gått, så kan du ikke fjerne bindingstiden om du leverer tilbake telefonen, selv om du benytter deg av 30 dagers returrett.

 

Men annen subsidiert telefon kan man bytte til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...