Gå til innhold

Vis oss din hjemmeside!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.gamesfreak.net

Header deler seg i 3 biter i IE6 @ 1600*1050..

Er klar over dette problemet, men vi holder på og kode helt nytt system på websiden samt helt nytt design, alt fra grunnen av selvsagt, ikke noe ferdig CMS-system.

 

Og da vil dette problemet forsvinne, vi gidder ikke bruke tid på og fikse bugs på ett system som snart skal vekk uansett. Er tross alt ett problem som kan leves med, selv om det er dumt liksom.

 

Tenshi

Lenke til kommentar

Vises kun i IE :mad:

 

Skandale!

Siden vises hos meg både i Opera, IE og Firefox. Om siden vises likt i alle nettleserene er en annen sak. Dumt er det, men ingen skandale, i og med at siden vises brukbart i alle de tre nettleserene. Men ikke la oss starte en slik debatt nå.

 

Hadde en hjemmeside for ikke alt for lenge siden. Men etter domenet utgikk og jeg glemte å fornye det, så har den vært nede (ganske ergelig med tanke på blant annet e-postadressen samt alle bildene fra diverse fester og slik jeg hadde der).

 

Det nærmeste som kommer en hjemmeside for meg nå må derfor være www.nuffe.net som er en gratistjeneste for de som er på utskikk etter en gjestebok, et mailskjema eller en nyhetsagent.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
hei jeg lurte på hvordan du klarte og lage Hackz/

Progz hvilken pogram brukte du?

Det er feil å si at man bruker et program for å utvikle et program. Man må kunne et programmeringsspråk, og koder programmet.

 

Den IE "hackzen" er bare en bat-fil. Prøv å åpne den i notepad.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...