FenrisC0de Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 (endret) Jo, Codemasters har implementert en veldig aggressiv cd-check metode i Soldiers: Heroes of WWII som heter Starforce 3 det er greit nok for min del, men det de ikke sa noe om, var at dette cd-check programmet installerer en driver UTEN å informere brukeren eller spørre om tillatelse. Ikke nok med det, men disse driverne er skjult for brukeren, og kan bare bli oppdaget hvis man går til device manager og velger "Show hidden devices". Til og med demoen til spillet installerer denne driveren, hva i all verden skal man med cd-check protection til en demo? avinstallerer man demoen eller full versjonen så sitter alikevell driverene igjen! Det værste er, at folk som har prøvd å fjerne driveren manuelt, har ofte opplevd at hele systemet krashet, og måtte legge inn OS på nytt, eller at cd-rom'en ikke lenger klarer å lese enkelte cd'er. Dette syntes jeg er litt for ekstremt, hva syntes dere? Jeg for min del liker ikke at det blir installert drivere uten mitt samtykke som i tillegg er veldig vanskelig å fjerne, tror jeg så en removal greie på Toca race driver 2 sin download side eller noe. Det står heller ingenting om dette i EULA til spillet... Endret 12. august 2004 av Earth657
Passasjer Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Dette er for dårlig! Har hørt om det før, og det burde egentlig være ulovlig! Det er nesten som virus: Det installerer uten brukerens tillatelse, kræsjer systemet hvis man avinstallerer det, og ligger bare å lurer i bakgrunnen. Gjett hvilket spill jeg ikke skal kjøpe...
rivaldo Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Nei jeg likte ikke å måtte restarte maskinen for at de driver greiene skulle fungere med TOCA Race driver 2. Produkter som inneholder slikt burde være godt merket med det på esken spillet kommer i. Da kan man selv velge.
FenrisC0de Skrevet 12. august 2004 Forfatter Skrevet 12. august 2004 jeg ville da tro slikt var ulovelig?
MemorY Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 Det skulle ikke være lov.. det høres ut som det er litt på kanten den der ... fy codemasters
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå