Gå til innhold

Åssen BF Kamper spilles ?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg er _HELT_ nybegynner i BF. Har tenkt på å starte med BF. Spiller CS, men er som mange andre gått lei og har lyst til å starte med noe nytt. Battlefield ble valget, MEN hvordan spilles BF kamper ? Antall spillere per lag ? Type kamp som blir spillt ? Er vanelig BF mere populært en f.eks Desert Combat, Road To Rome osv osv osv... Er som sagt nybegynner så alt av svar hjelper! :thumbup:

Endret av Vocious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du skal kjøpe 1942 og ikke Vietnam?

Da bør du kjøpe det [url="http://www.cdon.com"]HER! (gå inn på Norge og søk etter "Battlefield"!)[/url]

På CDon.com selges bf 1942 kun for 129kr! full pris ikke tilbud!
Du må registrere en konto, men du trenger ikke Visa eller andre kort! Du skriver bare adressen din, så sendes den på oppkrav! (19kr ekstra)
At en pakke sendes på oppkrav betyr at den sendes til nermeste posthus, hvor du kan hente den, og det er DA du betaler! ;)

Du vet vel at på bf kan du kjøre tanks, biler, små båter, store skip, fly osv osv...
Lag-spill gjør spillet ekstra gøy, men det er slik som på cs, at det er ganske gøy likevel om det ikke er så mye lagspill (funker enda bedre på bf :yes: )
Det er bare å laste ned så mange modder som mulig! De fleste er KONGE!
Blant dem er: Desert Combat, Pirates, BF1918, Interstate1982 +++!
Vet ikke om selve bf er mer spilt enn DC, emn bege to er knakende bra, og spilles av masse folk! Så ikke vær redd! Du finner ikke 10 halv-tomme servere med sky-høy ping og cheatere! :yes:

BTW: Oppdater bf til nyeste versjon når du har fått det! (nyeste: 1.6)

EDIT: Ikke kjøp tillegs pakkene, de er litt artige, men de er fortsatt ikke verd pengene :no: Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar