Gå til innhold

Åssen BF Kamper spilles ?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg er _HELT_ nybegynner i BF. Har tenkt på å starte med BF. Spiller CS, men er som mange andre gått lei og har lyst til å starte med noe nytt. Battlefield ble valget, MEN hvordan spilles BF kamper ? Antall spillere per lag ? Type kamp som blir spillt ? Er vanelig BF mere populært en f.eks Desert Combat, Road To Rome osv osv osv... Er som sagt nybegynner så alt av svar hjelper! :thumbup:

Endret av Vocious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så du skal kjøpe 1942 og ikke Vietnam?

Da bør du kjøpe det [url="http://www.cdon.com"]HER! (gå inn på Norge og søk etter "Battlefield"!)[/url]

På CDon.com selges bf 1942 kun for 129kr! full pris ikke tilbud!
Du må registrere en konto, men du trenger ikke Visa eller andre kort! Du skriver bare adressen din, så sendes den på oppkrav! (19kr ekstra)
At en pakke sendes på oppkrav betyr at den sendes til nermeste posthus, hvor du kan hente den, og det er DA du betaler! ;)

Du vet vel at på bf kan du kjøre tanks, biler, små båter, store skip, fly osv osv...
Lag-spill gjør spillet ekstra gøy, men det er slik som på cs, at det er ganske gøy likevel om det ikke er så mye lagspill (funker enda bedre på bf :yes: )
Det er bare å laste ned så mange modder som mulig! De fleste er KONGE!
Blant dem er: Desert Combat, Pirates, BF1918, Interstate1982 +++!
Vet ikke om selve bf er mer spilt enn DC, emn bege to er knakende bra, og spilles av masse folk! Så ikke vær redd! Du finner ikke 10 halv-tomme servere med sky-høy ping og cheatere! :yes:

BTW: Oppdater bf til nyeste versjon når du har fått det! (nyeste: 1.6)

EDIT: Ikke kjøp tillegs pakkene, de er litt artige, men de er fortsatt ikke verd pengene :no: Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ja, jeg er _HELT_ nybegynner i BF. Har tenkt på å starte med BF. Spiller CS, men er som mange andre gått lei og har lyst til å starte med noe nytt. Battlefield ble valget, MEN hvordan spilles BF kamper ? Antall spillere per lag ? Type kamp som blir spillt ? Er vanelig BF mere populært en f.eks Desert Combat, Road To Rome osv osv osv... Er som sagt nybegynner så alt av svar hjelper! :thumbup:

Hvis du har lyst itl å lære litt om hvordan Clankamper i BF spiller kjan du gå inn på www.up-north.org og lese litt det på regler og kampoppset. Up-north er vel nordens største Battlefield-liga hvor det regelmessig spilles kamper i flere sesonger og ligaer..

 

EDIT: skulle skrive mer, men blei så trøtt :p

Lenke til kommentar
[iC' date=12/08/2004 : 03:09] Så du skal kjøpe 1942 og ikke Vietnam?

 

Da bør du kjøpe det HER! (gå inn på Norge og søk etter "Battlefield"!)

 

På CDon.com selges bf 1942 kun for 129kr! full pris ikke tilbud!

Du må registrere en konto, men du trenger ikke Visa eller andre kort! Du skriver bare adressen din, så sendes den på oppkrav! (19kr ekstra)

At en pakke sendes på oppkrav betyr at den sendes til nermeste posthus, hvor du kan hente den, og det er DA du betaler! ;)

Cdon sender ikke i oppkrav, men hvis du ikke vil bruke bankkort/kredittkort til å betale med. Kan du velge fakturering. Da vil du få spillet i postkassen sammen med en regning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg
EDIT: Ikke kjøp tillegs pakkene, de er litt artige, men de er fortsatt ikke verd pengene :no:

Det kommer jo ann på hvor man kjøper de :yes:

 

Road to Rome og Secret Weapons of WW II kan f.eks kjøpes hos play.com til £9.99 per stykk, noe som tilsier 125kr +- per stykk. Dette er under den berømmelige grensa på 200, og play.com sender de hver for seg, slik at totalverdien ikke går over 200.

 

Road to Rome:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=111060

 

Secret Weapons of WW II:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=127711

 

Edit:

Har du ikke Visa for å kjøpe fra play.com så kan "Battlefield 1942 Anthology" være et godt alternativ. Denne pakka inkluderer BF1942, RtR og SWoWWII.

Den koster riktig nok like mye som et nytt spill, men den er etter min mening verdt det. Pakka koster 479 hos Gamesmix og 449 hos CDON, og den blir lagt ut for salg 02.09

 

Edit2:

MeTa][iC: slutt å ha så teit nick, det ødelegger BB-taggene :D

Endret av Slettet-rXRozPkg
Lenke til kommentar
[iC,12/08/2004 : 03:09] Så du skal kjøpe 1942 og ikke Vietnam?

 

Da bør du kjøpe det HER! (gå inn på Norge og søk etter "Battlefield"!)

 

På CDon.com selges bf 1942 kun for 129kr! full pris ikke tilbud!

Du må registrere en konto, men du trenger ikke Visa eller andre kort! Du skriver bare adressen din, så sendes den på oppkrav! (19kr ekstra)

At en pakke sendes på oppkrav betyr at den sendes til nermeste posthus, hvor du kan hente den, og det er DA du betaler! ;)

Cdon sender ikke i oppkrav, men hvis du ikke vil bruke bankkort/kredittkort til å betale med. Kan du velge fakturering. Da vil du få spillet i postkassen sammen med en regning.

Jo de gjør det! Da jeg kjøpte Pink Panther collection for 1mnd siden kom den på posthuset, og jeg betalte da jeg mottok den...Basta!

Lenke til kommentar

Har handlet hos cdon i over et år og har alltid fått varene rett i postkassa med faktura. Har aldri måtte forhåndsbetale eller gå på posten for å hente noe.

 

Jeg har også bestilt Pink Panther Collection og Nightmare on Elmstreet Collection i et. De kom i en stor pappkasse som sto å balanserte på toppen av postkassa.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar
Har handlet hos cdon i over et år og har alltid fått varene rett i postkassa med faktura. Har aldri måtte forhåndsbetale eller gå på posten for å hente noe.

 

Jeg har også bestilt Pink Panther Collection og Nightmare on Elmstreet Collection i et. De kom i en stor pappkasse som sto å balanserte på toppen av postkasssa.

:hmm: ...merkelig...

 

Jaja, jeg vet nå at jeg fikk pakken på posten...

 

MEN! Da jeg kjøpte bf1942 kom det i post-kassa! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...