Gå til innhold

Skal ha nytt kabinett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bygge meg ny data og trenger ett kabinett. Hadde tenkt å kjøpe dataen gjennom komplett.no eller pcutstyr.no å få de til å sette den sammen for meg. Derfor må jeg kjøpe kabinett gjennom dem, helst komplett.no fordi mange har anbefalt dem. Har dere noen tips om gode kabinetter som de har? (tror jeg skal ha midi tower) til rundt 400-800kr, med strøm (minimum 350W)

Er dette kabinettet noe bra?? :Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er dette kabinettet noe bra?? :Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4

NEI! Q-tec er IKKE å anbefale ;)

Noe sånt kan kanskje være bra? :)

Endret av ok2k
Skrevet

fysj, anbefaler ikke q-tech, hatt det selv å er så trangt å lite at det går ikke ann, hadde problemer med å få satt inn hd når hk var skrudd fast :nei:

Skrevet
gå for da ok2k anbefalte, eg har chieftec sjøl og da syntest eg er knall bra :yes:

Heh... litt tungt men :p Har alu-versjonen sjøl ;)

Skrevet
Jeg vil anbefale AOpen 600B

Det har fått masse skryt rundt på forskjellige forum, særlig strømforsyningen som er den samme som Denne Mist power-supply'en bare med en billigere 12 cm vifte.

Den er knall.

Har hatt 2 slike Aopen kabinett i løped av 2 år :)

Skrevet
Jeg vil anbefale AOpen 600B

Det har fått masse skryt rundt på forskjellige forum, særlig strømforsyningen som er den samme som Denne Mist power-supply'en bare med en billigere 12 cm vifte.

Den er knall.

Har hatt 2 slike Aopen kabinett i løped av 2 år :)

Hva skjedde med det første? :p

Skrevet
Jeg skal bygge meg ny data og trenger ett kabinett. Hadde tenkt å kjøpe dataen gjennom komplett.no eller pcutstyr.no å få de til å sette den sammen for meg. Derfor må jeg kjøpe kabinett gjennom dem, helst komplett.no fordi mange har anbefalt dem. Har dere noen tips om gode kabinetter som de har? (tror jeg skal ha midi tower) til rundt 400-800kr, med strøm (minimum 350W)

jeg anbefaler deg å kjøpe chiftech dreagon midi... på komplett eller microplex.

er et realt kabinett å d er ikke får stort vis du ikke ska bruke d til å ha masse stashj i d :thumbup: :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...