Gå til innhold

Noen som kan lese thai her?


tbone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når fattern og jeg er ute på tur, så begynner fattern å le av og til... (vi er kinesiske)

 

Han ser ofte mange fjortiss-jenter og ungdommer som har tattoert seg med kinesiske tegn som er oppned, speilvendt, feil skrevet, og betyr sikkert no annet... Det værste var vell et tegn som ei jente hadde på skuldern sin, der det var meninga å stå tiger eller no sånt, så stod det en tre type istedet... furu eller no sånt..

 

syntes ikke folk burde skrive ting på seg selv de ikke vet hva betyr... Men er enig at øst-lige tegn er stilig, men hvis hvis jeg ikke kunne engelsk, og engelske ord er inn, så ville jeg ikke likt om noen skrev: "I love men", hvis jeg hadde lyst på "i love mom"

Lenke til kommentar
Han ser ofte mange fjortiss-jenter og ungdommer som har tattoert seg med kinesiske tegn som er oppned, speilvendt, feil skrevet, og betyr sikkert no annet... Det værste var vell et tegn som ei jente hadde på skuldern sin, der det var meninga å stå tiger eller no sånt, så stod det en tre type istedet... furu eller no sånt..

:!: Minner meg om den reklamen som gikk på mtv for noen år siden, der han som tatoverte bare lagde tegn som han fant på en nuddelpakke. Hadde vært fett å gå rundt med nuddel-ingredienser på seg da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...