Gå til innhold

Kan det bli bedre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja.. Alle sier jeg skal gjør det selv! Så slutt og skriv her inne da! Har foresten bestilt meg en bok med innhold av php læring ;)

 

Men du sier jeg skal spør om hjelp. Jeg spør jo nå da.. men ingen gidder og svare eller hjelpe til på en fornuftig og høflig måte.

 

:nei:

Du spør om noen gidder å gjøre tingene for deg. Ingen har noensinne blitt god av noe sånt.

Lenke til kommentar
Jeg spør om hjelp.. Men jeg finner det ut selv til slutt, så denne tråden kunne jeg egentlig spart me for :shrug:

Da er det virkelig smart å forsøple forumet med masse whining om at "du ikke får noen hjelp, ingen svarer på det jeg spør om, ingen skjønner hva jeg mener" osv. Spesielt siden alt du sier er bullshit, det er bare du som ikke er åpen for å ta til deg det andre sier. :roll:

 

Håper denne stenges før den går utenfor alle breddegrader.

Lenke til kommentar
Har foresten bestilt meg en bok med innhold av php læring ;)

Du kommer liten/ingen vei med PHP uten å kunne grunnleggande HTML ivertfall, og når du først må lære deg HTML, korfor ikkje kjøre løpet heilt ut og lære deg CSS også - som faktisk er såre enkelt?

 

vist du faktisk LESER litt på www.htmldog.com så vil du antageligvis lære deg litt av kvert, med litt innsats..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...