akristina92 Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 Er ikke komt noen demo av spillet enda.. 3 dager til det kommer ut i EU, og fortsatt ingen demo! Til og med gjitt ut i USA for leeenge siden!
SyphoN Skrevet 10. august 2004 Forfatter Skrevet 10. august 2004 hmm merkeligt skjenner jo noen som har spillet alt..
Jon-d Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 hmm merkeligt skjenner jo noen som har spillet alt.. Ja, merkelig du... Som du kanskje skjønner av dette forumet er det flere som merkelig nok har spillet
monstar Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 hmm merkeligt skjenner jo noen som har spillet alt.. Ja, merkelig du... Som du kanskje skjønner av dette forumet er det flere som merkelig nok har spillet Kanskje fordi de bestiller det fra USA eller laster det ned(noe som er ulovlig)
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2004 Skrevet 10. august 2004 (endret) hmm merkeligt skjenner jo noen som har spillet alt.. Ja, merkelig du... Som du kanskje skjønner av dette forumet er det flere som merkelig nok har spillet Kanskje fordi de bestiller det fra USA eller laster det ned(noe som er ulovlig) Jeg heller nok litt mer over til det siste du sa! Selv sitter jeg å snakker med en kompis på msn AKKURAT nå, som mistenkelig nok har fått tak i det! Han har forresten DC++ *HINT HINT* EDIT: Til deg, Syphon: Det har ikke kommet noen demo, og det kommer ikke noen før om en stund! Spillet har for øvrig kommet ut i USA, men det er uheldigvis slik at veldig mange Amerikanske nett-butikker ikke sender varene sine utenfor sine hamburger-grenser! (USA = Verdens navle? ) Men du klarer nok å holde deg de 2 neste dagene før det slippes ut i NORGE!!! Endret 10. august 2004 av MeTa][iC
Mala Skrevet 11. august 2004 Skrevet 11. august 2004 hmm merkeligt skjenner jo noen som har spillet alt.. Ja, merkelig du... Som du kanskje skjønner av dette forumet er det flere som merkelig nok har spillet hmm har sittet å lurt på det der eg også, maen trokke du en dag når eg våknet så lag Doom 3 på HD`en min, ferdig installert å greier?? Skjønte ingenting eg, hadde bestilt spillet å greier. Merkeligt det der azzå? HAr det skjedd med noen andre her inne eller?
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2004 Skrevet 12. august 2004 (endret) hmm merkeligt skjenner jo noen som har spillet alt.. Ja, merkelig du... Som du kanskje skjønner av dette forumet er det flere som merkelig nok har spillet hmm har sittet å lurt på det der eg også, maen trokke du en dag når eg våknet så lag Doom 3 på HD`en min, ferdig installert å greier?? Skjønte ingenting eg, hadde bestilt spillet å greier. Merkeligt det der azzå? HAr det skjedd med noen andre her inne eller? :!: Endret 12. august 2004 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå